Welk OS gebruik jij?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Tomovich
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:37
Yips

Ik had graag eens geweten hoe het OS-gebruik er hier op Tweakers uitziet. Laat ons weten welk OS('en) jij gebruikt en waarom. Heb gezocht voor een topic dat hierover al bestond maar heb niets gevonden, wel jammer dat er hier geen poll-mogelijkheid is (maar daarvoor zullen er wel redenen zijn).

Ikzelf gebruik Mac OSX Tiger na jaren op Windows gewerkt te hebben. Linux heb ik nog nooit geprobeerd omdat de professionele software die ik nodig heb er niet voor bestaat (Photoshop,...). Eens die er is ben ik wel bereid het eens te wagen.

Greetz

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 22:57

Gerco

Professional Newbie

Tomovich schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:07:
wel jammer dat er hier geen poll-mogelijkheid is
http://poll.dezeserver.nl/

Ik draai overigens Linux, voor mij werkt het prima, aangezien allerlij software die ik gebruik, niet of slechts beperkt beschikbaar is op Windows. (En omdat ik graag "tinker")

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02
Beetje opsomtopic, maar goed, als jij het wil weten:
Werk: XP
Thuis: 2x XP, 1x 2003 server standard edition

Roomba E5 te koop

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
OSX Tiger , ook na jaren met windows gewerkt te hebben.

MBP 5,1

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Met een omweg is er inderdaad een prima pollmogelijkheid, maar een dergelijk topic heeft niet echt toegevoegde waarde als iedereen alleen maar een operating system gaat roepen zonder verdere discussie, en over het hoe en waarom iemand een OS draait zijn vast wel al topics, desnoods maak je er zelf eentje met iets meer inhoud dan dit :)

Dit topic is gesloten.