Toon posts:

.IMG maken

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig met een projectje voor mijn werk.

Wij draaien hier een windows 2000 server edition waarop we het programma Blancco draaien (www.blancco.com) Dus als wij een systeem aansluiten alleen op dat netwerk van die server wordt blancco opgestart dmv. een .NTB bestand die wordt doorgelinked naar het .IMG bestand van het programma Blancco, nu willen wij naast dat je de keuze heb om Blancco op te starten een image bestand maken van het programma Norton Ghost, dus je maakt een .NTB bestand die wordt doorgelinked naar het image bestand van Norton Ghost.

Maar nu weet ik niet hoe ik een image bestand maak van het programma Norton Ghost.

Mvg. Mike alvast bedankt

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Je hoeft niet te groeten of te bedanken Mike, "wij tweakers groeten elkaar constant." zeggen ze hier. ;)

Een img-bestand van Ghost maak je met Ghost zelf. Je zult een opstartflop of -cd moeten hebben met Ghost er op. Daar start je de pc mee op, je start Ghost en je kunt een image laten maken van een schijf of partitie. Hier vind je een uitgebreide handleiding van Ghost. Succes!

Nomen nescio

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik werkt al een lange tijd met ghost, maar een .img bestand van het programma zelf daar zat ik mee, maar ik heb een programmatje gevonden genaamd RIS-blablamenu kweet niet precies hoe die heet, maar die kan van een Floppydisk een .img maken, dus ik ga proberen norton ghost er op te zetten en daar een img van maken.

Verwijderd

if i am not mistaken, kan Winimage dat ook.

www.winimage.com