[XP] PC hangt bij opstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Topicstarter
Ik heb eergisteren een beetje m'n computer zitten versnellen. Wat onnodige opstart services uitgezet en wat register sleutels veranderd (tips stonden in een tijdschrift wat ik gekocht had). Nu blijft mijn computer regelmatig hangen bij het opstarten. Hij blijft dan hangen als er Welkom staat.

Zijn er algemene redenen waar dit aan kan liggen? Weten jullie misschien toevallig iets wat het probleem kan zijn?

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien heb je een registerkey weggegooid die je niet moest weggooien of een service uitgeschakeld die wel ingeschakeld moest zijn:? En heb je de hangen en opstarten troubleshooters al nagekeken :?

Wauw, een sig!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

Ik zou zeggen.. misschien iets van een tekort van voltage.. mar daar heb je niks mee gedaan

Verwijderd

misschien in veilige modus opstarten en dan mbv systeemherstel de pc terugzetten naar voor de aanpassingen

en dan opstartgegevens 1 voor 1 aanpassen/uitzetten om zo te kijken waar het probleem dan ligt

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Topicstarter
Ik had ook mijn gastaccount verwijderd, zodat hij voortaan meteen op zou starten, heb ik ook maar ff teruggezet om te kijken of dat helpt. Ik heb zoveel registersleutels veranderd en opstartbestanden, dat ik echt niet meer weet welke allemaal. Bovendien heb ik systemherstel uit staan... 8)7

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

• NRGetic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-07-2024

NRGetic

Fanatic

sorry hoor maar je geeft zelf al aan dat je een hoop hebt zitten freubelen aan je pc... en dan vraag je ons waar dit aan kan liggen?

-Ik heb eergisteren een beetje m'n computer zitten versnellen.
-Wat onnodige opstart services uitgezet en wat register sleutels veranderd tips stonden in een tijdschrift wat ik gekocht had
- Ik heb zoveel registersleutels veranderd en opstartbestanden, dat ik echt niet meer weet welke allemaal. Bovendien heb ik systemherstel uit staan...

En nu verwacht je van ons dat wij het wel weten? Geef nu eens aanwat je precies gedaan hebt...hier kunnen we weinig mee. :|

I used to be schizophrenic, but we are okay now.

Verwijderd

Twee keer meten een keer zagen O-)

Verwijderd

ik heb ook het zelfde probleem maar ik heb niks er mee gedaan
mijn pc start op en dan bij windows home blijft het beeld voor zwn 15 sec zwart en dan laad hij verder.
en kan niet aan mijn voeding liggen want ik heb net een nieuwe gekocht en nooit iets vergeklokt of iets in die geest.

dit doet hij ook bij een verse windows install.

ik hoop dat iemand het weet want ik heb zown beetje overal gevraagt en gekeken en niemand wist het

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sorry, maar dit is niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten ;) In het beleid van dit subforum staat wel hoe dat nou moet: PMG Beleid :Y) Neem verder ook eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) aandachtig door. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

En dat geldt ook voor jou, stfclan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.