Toon posts:

ADSL/kabel abo + goede newsserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb volgens mij nog niet een goed topic of info kunnen vinden over de kwaliteit van newsservers die standaard bij een ADSL/kabel abonnement inzitten. Ik wil namelijk geen apart abonnement afsluiten om van een goede newsserver gebruik te kunnen maken (zo vaak gebruik ik deze ook weer niet). Ik zit nu bij Demon en ben tevreden met hun newsserver, alleen vroeg ik me af of er niet ook nog andere providers zijn met een kwalitatief goede newsserver die wat prijsvriendelijker zijn. Er zijn tegenwoordig zoveel goedkopere abonnementen dan Demon aanbiedt, maar hebben die ook een redelijke newsserver? Wellicht dat bij sommigen de gedachte 'voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten' opborrelt......en inderdaad...dat wil ik ook! :)

fijne groet,
vbibber

• Mr_Gee
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-02 11:09

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

Ik vond Planet erg goed (nova.planet.nl)
Maar denk je niet dat een apparte news server een stukje beter/makkelijker is?
20+ dagen retentie, anonymous upload etc...
Ik zat eerst bij buzardnews niet slecht maar ik vond het een beetje prijzig,
Ben toen naar astraweb gegaan (unlimited 1Mb) was 9 euro of zo, let wel, je hebt een credit card nodig, toen geupgrade naar unlimited (niet gecapt) zit nu op 330kb/s
maar ik heb begrepen dat deze server maar tot 2MBit gaat

Mocht ik een versatel 20MBit lijntje krijgen dan vertrek ik naar
http://www.news-xs.nl/ (voor 15 euro per maand) :)

Misschien heb je dr wat aan

Proffesioneel Platzak

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

tweakdsl natuurlijk :Y)

Zelf zit ik bij xs4all, daarvan de newserver nooit veel getest. Heb toen een maandje de tweakdsl newserver gebruikt, was ik erg over te spreken :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 09:47
Inderdaad TweakDSL gaat tot ruim 25 dagen terug :)

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-02 21:48
eweka usenet accountje heb ik van een vriend wel eens geleend, werkt super. 20+ dagen retentie, € 7,95 en 20Mbit downloaden geen probleem :)