Tijdelijk internet abbonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:17
Ik ga tijdelijk in Amsterdam wonen op een adres, maar daar is nog geen internet. Dat is voor mij een gemis en dus hoop ik voor die 2 maanden een internet aansluiting te kunnen regelen. Weet iemand een aanbieder voor 2 maanden internet? ADSL via het KPN netwerk heeft niet mijn voorkeur omdat er ook geen telefoonabbonnement aanwezig is. UPC heeft al aangegeven dat het bij hun in ieder geval niet mogelijk is.

Alvast bedankt.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

is er niet een wifi punt in de beurt waar je gebruik van mag maken? Het staat me bij dat er - zeker in amsterdam - genoeg mensen zijn die hun wireless met opzet open laten staan. En anders ff koekeloeren op free-hotspots.com.

ping 127.212.23.124

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Je kan de 1e maand gratis via UPC op de kabel... Dat noemen ze Try & (DON'T) Buy...

Dan zou je voor de 2e maand een ander proefabbo moeten vinden :)

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:05

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Is er geen wifi in de lucht en weet je misschien van wie het accesspoint is en kun je daar gebruik van maken? Ik denk dat veel, zo niet alle, ADSL/kabel aanbieders van het standpunt "eerste contract is jaarcontract" uitgaan. Je zou kunnen proberen om het via een probeer abonnement te doen, heeft UPC dat niet (probeer drie maanden gratis of zo?)

Signatures zijn voor boomers.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-02 19:28

jep

Ik zou zeggen: een WIFI deal sluiten met een buurman inderdaad, of een mega-cheap upc abbo'tje nemen en die afkopen. :)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik zou zeggen, maak kennis met je buren (leer je die ook meteen kennen) en regel wat met hun. Hun hebben 2 maanden goedkoop/gratis internet (ligt eraan hoe je hun wilt matsen) en jij hebt internet zonder zelf een abonnement te hoeven afsluiten.

Verwijderd

Al gedacht aan Planet Internet? 3 Maanden op proef en ook KPN aanbieders kunnen volgens mij tegenwoordig zonder tel.lijn, moet je wel 9 euro betalen voor het koper maar dan heb je voor de rest gratis internet (12 mbit/1 mbit).

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:20
Kan je daar @home krijgen?
Die leveren een proefpakket voor 2 maanden.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:23
demon levert 3 maanden dsl paketten.. na 3 manden kan je weer per maand opzeggen.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
DukeBox schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:54:
demon levert 3 maanden dsl paketten.. na 3 manden kan je weer per maand opzeggen.
Heb je alleen een KPN-lijn nodig en die moet je minimaal een jaar aanhouden.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:23
jep.. niet aan gedacht..
maar mocht er een lijn liggen dan kan het een optie zijn.

Verwijderd

Dat Planet proef abbo is dus niet gratis (wat ik eerst wel dacht). Maar in ieder geval blijft het een optie.
Pagina: 1