Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakertjes:D

Ik denk erover een mp3 speler en een mobiele telefoon te gaan kopen... als telefoon wil ik een nokia 3210 a 69 euro(doe er toch niks anders mee als bellen + sms-en.. en met nokia heb ik goede ervaring) maar nou zoek ik nog een mp3 speler voor 130 euro.. ik wil hem vooral gaan gebruiken voor hardlopen( daar wil ik mee gaan beginnen omdat me voetbal training me conditioneel niks oplevert... altijd ouwehoeren daar ) Dus het moet een zijn die tegen schoken kan.. en als het kan NIET met een touwtje om je nek hangt..( want dan knalt het ding steeds tegen me borstkas en dat lijkt me niet lekker lopen... toen dacht ik.. wat ik moet hebben is een: Ipod Shufle + sportbandje...

Alleen ik wil graag ook jullie advies... of ik niet beter een andere kan nemen?

Ik hoop dat er een goedkoper alternatief is(ben ook maar 15 en het geld groeit me niet op de rug)

Verwijderd

Hoi,

ik heb zelf ook niet echt ervaring met MP3-spelers, maar je zou eens hier kunnen kijken en advies kunnen vragen: http://www.mister-q.nl

hoop dat je wat vind!!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:43:
Hoi,

ik heb zelf ook niet echt ervaring met MP3-spelers, maar je zou eens hier kunnen kijken en advies kunnen vragen: http://www.mister-q.nl

hoop dat je wat vind!!
ik heb even op de site gekeken.. trouwens... zou een stukje schilderstape ook genoeg zijn om het voor een uur oid hardlopen een mp3 op de plek te houden?

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:51:
[...]

ik heb even op de site gekeken.. trouwens... zou een stukje schilderstape ook genoeg zijn om het voor een uur oid hardlopen een mp3 op de plek te houden?
Duck Tape :D Is goed voor alles. Dat houdt het wel op de goede plek!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Jouw vraag valt overduidelijk in de categorie 'wat moet ik kopen", en dat zien we liever niet in Gadget Talk. De reden is dat de discussies veelal weinig productief zijn, helemaal als de starter alles open laat en geen suggesties doet.
Kijk dus wat rond in de algemene topics in GT, zoek met Google en kijk eens bij de webshops die zich op MP3-spelers richten (deze kan je via bijvoorbeeld de shopsurvey vinden).

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.