Voor zover ik het op dat kleine plaatje kan zien is dat 'gewoon' een CSS-file die niet kan worden geladen. Heb ik ook heel soms, maar niet 1 op de 20 keer. Dan is er misschien iets mis met je PC of verbinding (firewall oid).
[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 16-02-2006 01:22 ]
Heb je je cache al eens geleegd?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat zullen missende stylesheets zijn als ik het zo bekijk. Werkt wel alles naar behoren op de verbinding die bij jou thuis ligt? Een firewall die mogelijk hinder kan veroorzaken of een instelling in de browser verkeerd staan? Is er niet geknoeid met hostfiles? Voor de rest geldt Hans in "Voor je een bug meldt, lees dit." ook nog steeds
.
Verwijderd
Heb het afgelopen avond ook een paar keer gehad dat de stylesheet niet geladen werd op t.net. Firefox en surf zonder cache en geen firewall/antivirus.
waarom zonder cache?Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 01:38:
Heb het afgelopen avond ook een paar keer gehad dat de stylesheet niet geladen werd op t.net. Firefox en surf zonder cache en geen firewall/antivirus.
Maar in ieder geval lijkt me dit het gevolg van een haperende internet-verbinding
Intentionally left blank
crisp, rsync voor de zekerheid nog ff een keertje, en daarna kan deze dicht wat mij betreft
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik heb 't ook wel 's, even ctrl+F5 en 't is weer weg
Zie ondertitel
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()