Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Je neemt zelf niet eens de moeite om 5 regels van je eigen 'bron' te lezen.noksiejus schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 00:32:
Ik zit nu te denken, word het dan (nooit) meer zomer ? moet ik mijn verjaardag in de kou vieren ?
Voor de rest wil ik eigenlijk niet op aliens en paniekerig gedoe ingaan.
{signature}
Wees voor dat laatste maar niet bang hoor 
Verder is het wel apart, maar de afwijking was normaal ook maar enkele meters dus de gevolgen kunnen wel meevallen...Het gaat hier niet om de gekantelde aardas die de seizoenen veroorzaakt, maar om een natuurlijke schommeling binnen deze kanteling van de aardas, veroorzaakt door de zon en de maan en verschillen in gewicht op bepaalde gedeelten van de aarde.
Relax. Een site die volstaat met semiwetenschappelijke nonsens en complottheoriën hoef je je niet door bang te laten maken. Denk je dat geen enkele serieuze bron nieuws zou maken van een eventuele stop in schommeling van de aarde? Kom op zeg.
Geen idee wat er de reden voor is.. maar meteen denken aan alieninvasies vind ik wel wat ver gaan. Op zn zachtst gezegd.
Uh-uh. Aliens die niet nauwkeurige GPS-achtige pruttel kunnen verzinnen om op de plek te landen maar wel even de aarde-afwijking-dinges stil kunnen zetten. Natuurlijk
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Hmja, de bron is imho inderdaad niet (al te) serieus te nemen. [google=Chandler's Wobble site:.edu] en dit doen dat vermoeden alleen maar versterken. Heb je toevallig ook andere bronnen?
[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 16-02-2006 00:49 . Reden: Hmm, bugje? ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
"Volgens een theorie doen aliens dit om een komende landing beter te kunnen berekenen."
Aliens die een wobble stil kunnen laten staan kunnen vast óók wel mét zo'n wobble nauwkeurig landen hoor...
Heb je film "The Core" wel eens gezien.
Daar komen ze er achter dat magma in het centrum van de aarde niet meer draait.
Hierdoor is de magnetisme van de aarde opeens weg (of zoiets).
Dit is ook weer zo'n verhaal voor de schrijvers Cooper Layne en John Rogers (schrijvers The Core) om een nieuwe film te maken.
Daar komen ze er achter dat magma in het centrum van de aarde niet meer draait.
Hierdoor is de magnetisme van de aarde opeens weg (of zoiets).
Dit is ook weer zo'n verhaal voor de schrijvers Cooper Layne en John Rogers (schrijvers The Core) om een nieuwe film te maken.
Er ontbreekt een eigen onderbouwde mening. Verder neigt dit heel erg in de richting van 'aliens' en 'complottheoriën'. Ik doe deze daarom dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()