Toon posts:

keystone software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mede tweakers,

Weet iemand of er een programma is waarmee je de keystone van het beeld kunt beinvloeden regelen , zodat de videokaart het signaal zo doorgeeft aan de beamer (Dus de beamer krijgt het "gekke beeld "binnen maar door de hoek waarin deze staat is het gecompenseerd?) Dit omdat ik mijn beamer op de kast permanent wil plaatsen maar nu dus naar een vervormd beeld kijk. (Oooja : ati videokaart x700 en oude bakbeest philips proscreen 4650 beamer)

Groetjes Simon :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 22:37 ]

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Je hebt er in jouw geval niet zo veel aan maar in de nVidia drivers zit die functie standaard.

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:42
Carpento schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:17:
Je hebt er in jouw geval niet zo veel aan maar in de nVidia drivers zit die functie standaard.
ja? ik zie bij mij nl alleen NvRotate, geen keystone adjustments?

[edit]
zit dat keystone-adjustment normaal gesproken niet op de beamer???

[ Voor 13% gewijzigd door Puppetmaster op 16-02-2006 18:30 ]

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
als ik nView Desktop Management activeer dan kan ik met een rechtermuisklik op de desktop kiezen voor keystone... Printscreens worden normaal, maar de weergave vervormt.

:)

Verwijderd

Topicstarter
Heee dat van de Nvidia klopte, werkt goed (heb een leen kaart erin gegooid) Ik heb ook gezien dat het filter van fddshow in media player ook keystone heeft, je kunt erin de vorm van het beeld aanpassen (dus zelf vogelen tot het beeld klopt.)