Toon posts:

NetObject Fusion 8 "dynamic page" probleem (achtergrond)

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nou ik zal maar met de deur in huis vallen. Ik gebruik NetObject Fusion 8.0 om een beetje website te maken. Nu heb ik daar het probleem dat als ik een achtergrond wil plaatsen op bv 800x600 of 1024x768 het in het programma leuk lijkt.
Maar bij het het publiceren of bekijken zie je dat de achtergrond niet meewerkt in die zin dat het plaatje niet uitstrekt. Ook als ik het instell op "dynamic page lay out all browsers" doet ie ut niet?!?

Ik heb tevens een hoop gegoogled en ben al zeker enige weken op zoek naar een oplossing. Ik kom er echter niet uit en dus zoek ik advies van den pro ;)

Ik heb verschillende forums bezocht om een oplossing te vinden, maar nof heeft niet overdreven veel forums. Heb verschillende web designers geprobeerd om uitkomst te geven maar zonder resultaat, heb hier op het forum gekeken maar zonder resultaat, althans, weinig of verouderd.

Afbeeldingslocatie: http://img349.imageshack.us/img349/5225/prob16na.jpg

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Een achtergrond rekt niet uit en een beetje site maak je door hem zelf te coderen en niet in een programma in elkaar te prakken, klikken en slepen. Wat je bijvoorbeeld kan doen is een resolutie detectie mbv. javascript en aan de hand daarvan je achtergrond plaatje selecteren.

Edit:
Tweede resultaat van de search op GoT.
Als je die volgt staat daar een link naar google en daar kom je dan gelijk weer een link tegen naar een pagina waar wordt gezegd dat het niet odnersteund wordt.

[ Voor 52% gewijzigd door Rowanov op 15-02-2006 22:04 ]

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

als je 'weken' googled dan kun je zelf ook wel ergens body: background no repeat tegen. Of zoiets, toch?
dit vind ik een beetje basic achtig eigenlijk.

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.