Beveiligde dvd

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Hallo allemaal,

vanmorgen huurde ik de nieuwste dvd van Steven Seagal "Black dawn". Daar je voor eigen gebruik altijd een kopie mag maken was dit het plan, maar helaas. Ik heb dvddecrypter / Anydvd gebruikt, smartripper, dvd shrink en dvdFab, maar met geen van allen lukte het.
Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen? Ik vermoed dat ik te maken heb met de allernieuwste beveiliging, voorheen had ik nl. geen problemen bij gebruik van dvddecrypter / Anydvd.
Alvast mijn dank.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-03 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Van huur DVD's mag je GEEN kopie voor eigen gebruik maken. Daarom huur je ze ook.
Van je eigen DVD's mag je voor eigen gebruik wel een kopie maken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ja en toch niet helemaal, ook als je huurt betaal je het recht om hem te kunnen kijken, en dat is niet voor 1 dag. Dus een kopie maken is toegestaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Fairy op 15-02-2006 21:22 ]

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-03 19:03
het mag wel, je mag hem alleen een bepaald aantal dagen houden (een week ofzo). dvd shrink zou het in principe moeten kunnen
http://www.dvdshrink.org

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

arvidbeheerder schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:26:
het mag wel, je mag hem alleen een bepaald aantal dagen houden (een week ofzo). dvd shrink zou het in principe moeten kunnen
http://www.dvdshrink.org
Tim45 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:20:
smartripper, >>>>>dvd shrink <<<<<<en dvdFab, maar met geen van allen lukte het..
;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Tim45 - los van het feit of je een DVD mag copieeren of niet probeer je een beveiliging te doorbreken en dat staan wij op GoT niet toe.

Als jij zeker weet dat jij in je recht staat met betrekking tot het recht op een thuis kopie, stel ik voor dat je contact op neemt met de distributeur in Nederland van deze DVD en je uitlegt dat je beperkt wordt in je rechten, deze zullen je ongetwijfeld verder helpen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.