zyxel prestige 652h draadloos

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
Ik ben van plan om mijn zyxel prestige 652h-31 draadloos in te richten omdat ik sinds kort een notebook heb.
Heb al wat wat geprobeerd met wat pcmcia kaartjes om te kijken of alles werkt maar er zijn wat problemen.
Het modem wil wel werken met een 11mbit conceptronic pcmcia kaartje maar niet met een 22mbit ergenic pcmcia, is het zo dat dit modem alleen 11mbit wireless ondersteunt of zijn snellere varianten ook mogelijk ?
Op het adsl modem staat namelijk dat er in het pcmcia slot alleen een zyair b100 of b120 mag.
Kan iemand me hier over wat meer duidelijkheid geven aub ?

Verwijderd

Hallo,

dit Zyxel model werkt alleen op 11MB en is niet geschikt voor 54MB.
Wat de PCMCIA kaartjes betreft: dat is wat je vaak van fabrikanten hoort, dat hun produkten alleen goed werken met hun produkten. 802.11b is echter een standaard die ondersteund wordt door alle fabrikanten van PCMCIA kaartjes, en deze zullen dus ook werken met de Zyxel.

Groet,

MC

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
ok, bedankt voor de info :)

Verwijderd

Als ik een tip mag geven, neem geen draadloos van ZyXel.
De routers is prima spul maar het bereik van het draadloos vindt ik erg tegenvallen.
Neem een los access pointje en sluit die aan. Kost je mischien paar tientjes meer maar denk dat je er veel meer plezier aan hebt.

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:17:
Als ik een tip mag geven, neem geen draadloos van ZyXel.
De routers is prima spul maar het bereik van het draadloos vindt ik erg tegenvallen.
Neem een los access pointje en sluit die aan. Kost je mischien paar tientjes meer maar denk dat je er veel meer plezier aan hebt.
Tja dat zijn jou woorden
Ik heb juist hele goede ervaringen met de sterkte van het signaal
Maar het is altijd afwachten hoeveel storingsbronnen in het huis aanwezig zijn

Verwijderd

Mja, we gaan hier niet weer een hele discussie voeren over bereik, er zijn altijd mensen die er goede en slechte ervaringen mee hebben en er zijn teveel variabelen om daar objectief mee om te gaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.