M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Verwijderd
let op de post van mij, waarbij varchar( veldnaam, stringlengte, 37 ) gebruikt wordt.
EDIT:
Als alternatief kan je nog proberen de tabellen eerst op de IFS op te slaan voordat je ze naar de PC trekt.
[ Voor 20% gewijzigd door Freee!! op 16-02-2006 22:18 ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Verwijderd
ik zal dus mijn queries moeten aanpassen
Het viel me wel op dat als ik het IBM file tranfser tooltje gebruik(van IBM iSeries Access for Windows) dan komt hij wel goed over.. maar deze tools in niet te schedulen.
Dus er zal een mogelijkheid bestaan om dit te doen maar waar...
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
Allereerst maak je een dtf file met de tool cwbtf.exe, hier stel je in wat hij moet overhalen en wara het geplaatst moet worden. Dit save je als een dtf file.
Met het volgende commando kun je het dtf filetje automatisch laten uitvoeren.
rxferpcb E:\pad_naar_dtf_file.dtf username password
[ Voor 6% gewijzigd door bokkie11 op 23-02-2006 08:42 ]