[V&A] Bieding afgelopen en koper contacteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefans
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 23:28
Vandaag zijn de biedingen op mijn kaart afgelopen:

http://tweakers.net/aanbod/advertentie/31006

alleen nu wil ik diegene die het hoogste bedrag heeft geboden een mail sturen maar je raad het al... zijn mail is namelijk niet openbaar. Is het mogelijk dat jullie hem een mail sturen dat hij het hoogst heeft geboden.... Misschien dan ook wel makkelijk om dat bij elke advertentie te doen wanneer de optie biedingen zijn geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nope, dat doen we niet. Het is namelijk zo dat de hoogste bieder een e-mail gehad heeft en dat hij als het goed is contact met jou gaat opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefans
oke dat wist ik niet dat hij al een mail gehad heeft..... dan hoop ik maar dat diegene zo spoedig mogelijk met mij contact opneemt.

• stefans
Maar wil er nog wel even op reageren:

begrijp niet dat jullie zo met de site omgaan, ik begrijp wel dat het alleen maar een extra verdienste is maar anders had ik mijn kaart natuurlijk al veel eerder verkocht terwijl er nu alleen maar een stel kinder op hebben geboden en nu niks meer van zich laten horen. Als je een bod uitbrengt is dat bindend wat heb je anders aan een veilingmode.... 8)7

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Aangezien we niet beschikken over de NAW-gegevens van de kopers en verkopers en tevens niet betrokken willen worden bij enige overeenkomst die de koper en verkoper onderling afsluiten, kunnen en willen we de overeenkomst niet bindend verklaren.