Toon posts:

[XP] PC wil niet vanzelf afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd heeft mijn vriendin het probleem dat haar PC nietmeer vanzelf wel afsluiten. Telkens als je de Pc opzet en hem bv. 5 minuten laat draaiën en je wilt hem dan afsluiten doet hij dit zonder enig probleem, als je de PC opzet en je laat hem bv. 10 minuten of een paar uur aanstaan en wilt hem dan gaan afsluiten wilt het dus nietmeer lukken. Hij geeft wel even het venstertje weer van "programma beeïnedigen" maar voor de rest geen reactie. Ik heb al de laatste updates van Windows binnen gehaald en nog steeds geen reactie van de PC. Iemand enige idee wat dit juist kan zijn? Als antivirus heeft ze Norton Internet Security 2006 draaiën en werkt ze met Windows XP Home Edition service pack 2.

Wat de PC ook al van in het begin heeft is dat telkens je er een CD mee brand er wel één liedje is waar een fout inzit. Speel je dat liedje op de PC af hoor je er geen enkele fout in. Je zou denken dat het aan de CD's of het liedje zelf liegt, maar hebben al andere cd's geprobeerd en nog steeds geen verschil. Zetten we andere liedjes op de CD heeft er zeker weer 1 liedje dit probleem, zou dit aan de brander kunnen liggen of wat zou er hier kunnen wringen?

Alvast hartelijk dank en hoop op een spoedige reactie.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hier een mogelijke oplossing voor weet?

Verwijderd

Zitten er geen fouten in het register? laat CCleaners een draaien, want misschien staat heel de register vol met troep http://www.ccleaner.com/ en dan natuulijk nog op fouten scannen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 18:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb ook al eens een scan met HitmanPro en Norton zelf gedaan en geen enkel resultaat, ook snap ik het niet dat er steeds fouten in die cd's zitten die ik brand.