Toon posts:

bericht voor BtM909

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat het zo moet, maar ik kan nergens iets vinden om een PM te sturen.

Dit bericht naar aanleiding van het sluiten van mijn topic.
Je had het over een gebrek aan inzet. Ik kan je vertellen dat ik nu dik 3 dagen bezig ben om een pagina te maken met divs en CSS. En ik kwam er gewoon niet uit en ik kon nergens een oplossing vinden. Dus vandaar dat ik een topic aanmaakte.

Maar goed, gebrek aan inzet als je drie dagen alleen maar aan het zoeken bent? Hmm ik durf te wedden dat er zat mensen op dit forum rondhuppelen die dat geduld echt niet hebben, maar goed.

Dat wou ik even kwijt, kan je er gelijk weer een slotje opknallen.

Greetz,

Martijn

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:55

ripexx

bibs

Inzet toon je door in je openings post aan te geven wat je allemaal al gedaan hebt. Dus wat heb je gevonden met google en de GoT search. Waar gaat het mis in de code (html en css) etc etc. :)

buit is binnen sukkel

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:16

Just_I

What did you just say?

Misschien handig om in het vervolg te melden wat je al hebt gedaan. Lees overigens ook nog even verder. Overigens dat je niet kon vinden waar je PM's kan versturen klopt aangezien dit volgens mij alleen door modjes, admins etc. kan worden gedaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Just_I op 15-02-2006 18:22 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 22:02

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:05:
Sorry dat het zo moet, maar ik kan nergens iets vinden om een PM te sturen.
Eh, je kan iemand ook gewoon mailen, hoor.
Je had het over een gebrek aan inzet. Ik kan je vertellen dat ik nu dik 3 dagen bezig ben om een pagina te maken met divs en CSS. En ik kwam er gewoon niet uit en ik kon nergens een oplossing vinden. Dus vandaar dat ik een topic aanmaakte.
Maar zet je dat in je TS? Nee. Zet je er in wat je geprobeerd hebt? Nee. Je vraag komt zonder dit nogal helpdesk-achtig over en dan is het logisch dat er een slotje op gaat.
Maar goed, gebrek aan inzet als je drie dagen alleen maar aan het zoeken bent?
Hoe kunnen wij dat weten als je het er niet bij zegt?
Hmm ik durf te wedden dat er zat mensen op dit forum rondhuppelen die dat geduld echt niet hebben, maar goed.
Pats. Boem.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
<div style="width:192px; float:left; background:#abc;">
menu comes here.
</div>

<div style="background:#fec; ">
content comes here.

</div>
Greetz,
Martijn
Als je de FAQ had doorgelezen wist je dat dit niet nodig was :).

[ Voor 4% gewijzigd door Yoozer op 15-02-2006 18:35 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• ZeilDude
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-02-2022
Berichtjes aan BtM909 kun je sturen via BtM909 . Ik denk dat je gewoon eens een cursus zoeken en vooral vinden moet volgen, ook dit had je best kunnen vinden. Op jouw bedoelde topic heb ik ook gereageerd, de reactie is helaas met een modbreakje weggehaald. Terwijl ik echt wel netjes ben gebleven. Waarom ik reageerde? Nou, het is de laatste tijd op GoT wel weer erg raak met zeer eenvoudige vragen. Dat frustreert de gevorderde gebruikers, zeker als iemand niet aantoont wat ie allemaal wel en niet heeft opgezocht.
Overigens heeft klagen over slotjes vaak weinig zin, ik heb nog niet veel mods gezien die van hun ongelijk overtuigd kunnen worden. Ik jouw geval is het slotje meer dan terecht. Zoek via google, zoek via de search hier. Maar voor je enigszins met css begint, zoek ik eerst eens een goed boek doorwerken.

Succes!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat wou ik even kwijt, kan je er gelijk weer een slotje opknallen.
My wish is your command (of zoiets ;))

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

btw: 3 sec zoeken met google: http://www.tjkdesign.com/articles/liquid.asp

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.