Hey 
Ik zit met een probleem(pje) hier..
Ik wil graag via msn een spelletje spelen met iemand (Mijneveger/Patience/Bejeweld/Dammen), maar als ik een van die spellen op wil starten krijg ik de volgende melding:
Boter-Kaas&Eieren kan ik dan weer wel spelen...
Mijn OS is Windows XP (SP2)...
Ik heb niets aan mijn computer veranderd, qua installaties, drivers, setups of iets dergelijks..
Ik heb al geprobeerd in IE het beveiliginslevel lager te zetten, en alle activeX inhoud te laten accepteren, en al geprobeerd Flash-Player opnieuw te installeren.. Ook al geprobeerd MSN 8 te installeren, of 7.5 te updaten..
Maar geen van dit mocht helpen..
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Ik zit met een probleem(pje) hier..
Ik wil graag via msn een spelletje spelen met iemand (Mijneveger/Patience/Bejeweld/Dammen), maar als ik een van die spellen op wil starten krijg ik de volgende melding:
code:
1
2
| ActiveX-objecten ontbreken 2 Voor Fun & Games zijn ActiveX-objecten vereist. Controleer of je ActiveX-objecten kunt installeren op deze computer en start het spelletje daarna opnieuw. |
Boter-Kaas&Eieren kan ik dan weer wel spelen...
Mijn OS is Windows XP (SP2)...
Ik heb niets aan mijn computer veranderd, qua installaties, drivers, setups of iets dergelijks..
Ik heb al geprobeerd in IE het beveiliginslevel lager te zetten, en alle activeX inhoud te laten accepteren, en al geprobeerd Flash-Player opnieuw te installeren.. Ook al geprobeerd MSN 8 te installeren, of 7.5 te updaten..
Maar geen van dit mocht helpen..
Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
[ Voor 12% gewijzigd door Enfer op 16-02-2006 15:04 ]