Toon posts:

Casema

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg dus over een dikke week casema kabel en nu is mijn vraag is het echt zo slecht als dat ik lees hier op inet :?
Ik woon zelf in Amersfoort, misschien dat er mensen zijn die mij een tippie van de sluier op kunnen lichten ??
Kan het nl niet geloven dat ik straks nog langzamer ben dan me 56k6 modem :?

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52
Nou ik woon vlak bij (Soesterberg) en ik heb Casema, en het gaat inderdaad super langzaam.
Ik heb meestal 4 kb/s :(. K*t Casema!
Dus verw8 er maar niet te veel van.

Verwijderd

Topicstarter
Sjips, stond al een ander draadje over Casema heb ik over het hoofd gezien, pleurt hier maar een slotje op, ik heb het al gelezen...ik kan beginnen met janken :'(

Verwijderd

Ligt eraan of je Basic, Plus of Premium hebt besteldt....

Basic is :r, die heb ik nu nog...
Ik ga naar Premium binnenkort, die is wel ok... Nog maar de helft van ADSL voor dezelfde prijs, maar stukken beter dan Basic...

Verwijderd

Ik zit in Sassenheim, buiten de steden en had toevallig vanochtend 6k/s (ongeveer maximaal haalbaar) met een basic abbo. Veelal mag ik blij zijn als ik boven de 3k/s uitkom. Ik vrees ook dat met de komst van nieuwe leden dit nog verder in elkaar donderd, in de vroege avonduren komt dit wel eens niet hoger dan 2k. Vreemd genoeg gaat het uploaden altijd met 7k/s maar is ook bijna alle bandbreedte bij het downen weg, hooguit 1k/s.....
Het overstappen naar een uitgebreidere abbo doe ik niet, ik ben wachtende op ADSL en hoop zo snel mogelijk van Traagsema af te komen.

Kijk eens bij www.wigg.nl en wordt ook lid voor die 15 piek per jaar, het kan je een voordeel geven als je nog lang bij Kutsema denkt te blijven.....

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:52
Als je wijkcentrale niet al te veel mensen aangesloten heeft (zoals bij mij) dan gaat het best lekker (voor Casema begrippen dan). > 6KByte/s.

Maar tegelijkertijd vinden ze dat ook reden genoeg om de wijkcentrale niet te upgraden naar Premium. Stelletje mongolen. :(
Pagina: 1