Toon posts:

Microsoft vs Apple

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De post
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1544729
wordt weggeveegd met een troll, terwijl hij onderdeel is van een kleine interessante discussie. Gezien de goede scores voor tegenargumenten (oa. RetepV en ikzelf) is hier op een flauwe manier gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

Exirion

Gadgetfetisjist

De schrijver van die post moet toch z'n huiswerk wat beter doen. Linux en OS X hebben niks met elkaar te maken. OS X gebruikt een gemodificeerde OpenBSD kernel en verder is een OS heel wat meer dan alleen een kernel. In die zin is het onzin om te stellen dat een OS niet vernieuwend is omdat het op een bestaande kernel is gebouwd.

Weinig inhoud dus in de hele lap tekst.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Exirion: Volgens mij veroordeel je de auteur van die post op basis van 1 van de 4 punten. In zijn andere punten brengt hij volgens mij valide en redelijk onderbouwde stanpunten binnen. Ik kan er al helemaal geen troll in herkennen. Dus in mijn ogen verdient de post tenminste +1, maar eigenlijk nog wel meer.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dedun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2024
[reactie op Exirion]

Ben ik het niet mee eens, een groot deel van zijn reactie is zowel logisch als relevant. Maarja, als je hele lappen tekst gaat gebruiken kunnen er fouten insluipen.

Ik merk wel op dat een apple nieuwspost weer het fanboyisme in mensen wakker maakt, zelden zie je nietszeggende maar enigzins positief over apple geschreven posts zo snel op +4 komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Dedun op 15-02-2006 17:25 ]