Ik wil op mijn pc's een task zetten die geactiveerd wordt zodra de computer idle is geweest voor 30 minuten.
De task wordt als administrator uitgevoerd en ook als er niet ingelogd is. Settings tab is leeg.
De task opent een batch document waarin zich de volgende regel bevindt:
De bedoeling is dat de task na 30 minuten eenmaal geactiveerd wordt en niet op hoge snelheid herhaald wordt. Ik kom hier geen opties voor tegen in de taskbeheerder.
De taakbeheerder schijnt .exe programma's wel goed te openen en niet te loopen.
De task wordt als administrator uitgevoerd en ook als er niet ingelogd is. Settings tab is leeg.
De task opent een batch document waarin zich de volgende regel bevindt:
Als je de task gewoon opent dan werkt het perfect maar als task niet. De taskbeheerder herhaald de task achter elkaar met hoge snelheid met het gevolg dat de opdracht totaal niet uitgevoerd wordt. Er komt alleen een dos scherm met een snel scrollende tekst voorbij en geen mededeling dat de computer afgesloten wordt.shutdown -s -f -t 10 -c "De computer wordt niet gebruikt en wordt uitgeschakeld."
De bedoeling is dat de task na 30 minuten eenmaal geactiveerd wordt en niet op hoge snelheid herhaald wordt. Ik kom hier geen opties voor tegen in de taskbeheerder.
De taakbeheerder schijnt .exe programma's wel goed te openen en niet te loopen.