Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]Quick reply en Quote knop

Pagina: 1
Acties:

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Naar aanleiding van [rml][ feat/bug]Quick reply en Post reply knop[/rml] bedacht ik bij mezelf waarom ook niet met quotes. Dit is net zo makkelijk/moeilijk te maken. Maar dat bestaat nog niet.

Dus als er iets in de Quick Reply staat geschreven, en vervolgens druk je op 'Quote', dat dan de tekst in de Quick Reply wordt meegenomen. Dit overkomt me namelijk wel vaker. Dan type ik iets, en denk later van: ow, dat moet ik er voor de duidelijkheid ff bij quoten. Het wordt dan een geval copy-paste vanuit de Quick Reply, maar deze feature lijkt me dan ook wel handig :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

crisp

Devver

Pixelated

Waarom klik je dan niet op 'preview'?

Intentionally left blank

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Mm, daar had ik nog niet aan gedacht idd. Op zich is dat ook een manier. :)
Maar ik denk dat dit dan evenwel omslachtig is, net als je tekst kopieren en dan plakken bij je quote. De andere optie is dus previewen en vervolgens het stuk erbij quoten.
Tja, ik zei al: het viel me op; een feature die handig zou zijn, maar niet noodzakelijk B)

[ Voor 3% gewijzigd door mithras op 15-02-2006 16:21 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

crisp

Devver

Pixelated

Dat zou dan gecombineerd kunnen worden met [rml][ feat]Alleen selectie binnen post quoten[/rml] als we besluiten daar iets voor te gaan devven :)

Intentionally left blank