Bij mijn zoektocht naar een nieuwe internet provider kwam ik op Wanadoo, na enige research wilde ik één en ander aanvragen. Nadat ik op http://www.wanadoo.nl/adsl/ mijn maximumsnelheid had gecontroleerd en waarbij de uitslag zeer positief was voor mijn postcode (geheel groene balk) controleerde ik of het bij mij beschikbaar zou zijn en tot mijn grote schrik bleek het in tegenstelling tot de snelheidscontrole voor mijn adres niet beschikbaar.
Is de snelheidscontrole nep of niet? Komt dit doordat ik nog geen KPN aansluiting heb?
Ik heb ook al iemand bij wanadoo gemaild maar ik heb geen idee of dit zal aankomen aangezien ik via de contact link op een helpdesk kwam die uiteindelijk alleen voor bestaande klanten was...
Hebben meer mensen dit ondervonden die 20MB klinkt namelijk wel goed... 't is trouwens in Alkmaar...
Is de snelheidscontrole nep of niet? Komt dit doordat ik nog geen KPN aansluiting heb?
Ik heb ook al iemand bij wanadoo gemaild maar ik heb geen idee of dit zal aankomen aangezien ik via de contact link op een helpdesk kwam die uiteindelijk alleen voor bestaande klanten was...
Hebben meer mensen dit ondervonden die 20MB klinkt namelijk wel goed... 't is trouwens in Alkmaar...