Hoi,
Ik zit met het volgende probleem: Ik heb een website, waarin een KPN SwitchPoint verbinding zit. Dit is in basis gewoon een betaal verbinding met IP check, welke ook gewoon werkt. Wat er nu echter het geval is, is dat er op de beveiligde pagina, een live-feed van een camera server moet komen.
Dit werkt ook, alleen kan ik de IP beveiliging van de pagina niet gebruiken op de camera server, omdat het camera object in je browser wordt opgebouwd, en niet via het KPN IP gaat. Nu moet er dus een wachtwoord beveiligd systeem van gemaakt worden, echter zal ik dus vanuit de beveiligde hoofdpagina al een inlogverbinding moeten maken, of op een of andere manier 'stiekem' al het wachtwoord opgeven. Is er een mogelijkheid om vanuit PHP een verbinding te openen naar voor een andere server?
Situatieschets:
Hoe kan ik nu dus zorgen dat ik met dit object het wachtwoord kan omzeilen?
Alavast bedankt voor het mee denken
Ik zit met het volgende probleem: Ik heb een website, waarin een KPN SwitchPoint verbinding zit. Dit is in basis gewoon een betaal verbinding met IP check, welke ook gewoon werkt. Wat er nu echter het geval is, is dat er op de beveiligde pagina, een live-feed van een camera server moet komen.
Dit werkt ook, alleen kan ik de IP beveiliging van de pagina niet gebruiken op de camera server, omdat het camera object in je browser wordt opgebouwd, en niet via het KPN IP gaat. Nu moet er dus een wachtwoord beveiligd systeem van gemaakt worden, echter zal ik dus vanuit de beveiligde hoofdpagina al een inlogverbinding moeten maken, of op een of andere manier 'stiekem' al het wachtwoord opgeven. Is er een mogelijkheid om vanuit PHP een verbinding te openen naar voor een andere server?
Situatieschets:
code:
1
2
3
4
5
| Webserver ---- KPN Switchpoint ---- IP filtered beveiligde site | Wachtwoord beveiliging (standaard browserschermpje, geen post ofzo) | Cameraserver met WW |
Hoe kan ik nu dus zorgen dat ik met dit object het wachtwoord kan omzeilen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <OBJECT ID="Player" width='352' height='288' CLASSID="CLSID:745395C8-D0E1-4227-8586-624CA9A10A8D" CODEBASE="http://www.[url].nl/admin/AMC.cab#version=2,0,22,0">'; <param name="MediaURL" VALUE='[mediastream.url]'> <param name="MediaType" value="mjpeg-unicast"> <param name="ShowStatusBar" value="0"> <param name="ShowToolbar" value="0"> <param name="AutoStart" value="1"> <param name="StretchToFit" value="1"> </OBJECT> |
Alavast bedankt voor het mee denken
If nothing is written below, I was the last to reply...