ik ben nieuw met apple nu wil ik een notebook kopen. natuurlijk van Apple.
maar me vraag is of ik er ook vadsoendelijk Windows game's op kan spelen?
maar me vraag is of ik er ook vadsoendelijk Windows game's op kan spelen?
Verwijderd
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 14:54 ]
Ooit van Wine gehoord?Skaah schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:54:
gamen op de MacBook Pro lijkt me nog een lastige klus.
De Mac look misschien, de Mac-feeling gaat wel een paar stukjes verder als een paar mooie plaatjes.lasharor schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:57:
Om de MAc feel te krijgen.
Even ter info: World of Warcraft en Unreal Tournament 2004 zijn al in Universal Binary te krijgen!Skaah schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:54:
Op de nieuwe Intel-macs is het waarschijnlijk zo traag als stront, omdat de games geen Universal Binary zijn maar gecompileerd voor de PowerPC-architectuur. Dus je zult sowieso een iBook of een Powerbook moeten kopen; gamen op de MacBook Pro lijkt me nog een lastige klus.
Je kunt op de verpakking kijken. Als er staat dat het zowel voor Windows als Mac OS X geschikt is, of als er ook de systeem vereisten voor een Mac bij staan, dan zal het wel een hybride cd zijn.lasharor schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:50:
als ik dan zo'n blizzard cd heb hoe zal het er dan uitzien???
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
NOFI, maar jij hebt duidelijk nog nooit met een Mac gewerkt, als je denkt dat je met een skinnetje het Mac-gevoel krijgtlasharor schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:57:
dus het word dus zeer moeilijk.....
dat word dan gewoon een windowns laptop met windownsblinds erop...
Om de MAc feel te krijgen.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq