Ok ik heb de volgende onderdelen..
heb toen alle overbodige dingen vvan mijn PC los gekopped.. alleen nog mobo, cpu, geheugen, videokaart...alsnog als ik dan de stroom er weer op doen en op de power knop doe, niks
daarna heb ik alles uit mijn kast gehaald...als eerste heb ik de voeding helemaal los getest...(stroom er op en dan de groene met 1 van de zwarten verbinden..en voila die doet het..alles ff doorgemeten en zie geen rare vluxaties in de stroom.)
dus ik doe de voeding weer op me mobo..met 1 geheugen slot gevuld...jah a1
alsnog niet werkend..(ondertussen geef ik zelf de puls om het aan te zetten dus maak geen gebruik van de power knop..)
Wat mij opviel als ik de extra 4pin 12volt niet op mijn moederbord doe...en dan een puls geef aan de on/off switch dat hij wel start..maar jah dan krijgt mijn moederbord niet genoeg voeding om verder te gaan....
er zitten ook geen brandvlekken op het moederbord...
weten jullie mischien wat er stuk is...
- Chieftec 400W voeding...
- Asus A8N-SLI SE
- AMD 64 3500+
- Corsair ValueSelect DDR SDRAM, 1 GB, PC3200, 400 MHz, Value Serie (2x 512 MB)
- Asus EN6600GT Silencer/HTD 256 MB, PCI Express x16
heb toen alle overbodige dingen vvan mijn PC los gekopped.. alleen nog mobo, cpu, geheugen, videokaart...alsnog als ik dan de stroom er weer op doen en op de power knop doe, niks
daarna heb ik alles uit mijn kast gehaald...als eerste heb ik de voeding helemaal los getest...(stroom er op en dan de groene met 1 van de zwarten verbinden..en voila die doet het..alles ff doorgemeten en zie geen rare vluxaties in de stroom.)
dus ik doe de voeding weer op me mobo..met 1 geheugen slot gevuld...jah a1
Wat mij opviel als ik de extra 4pin 12volt niet op mijn moederbord doe...en dan een puls geef aan de on/off switch dat hij wel start..maar jah dan krijgt mijn moederbord niet genoeg voeding om verder te gaan....
er zitten ook geen brandvlekken op het moederbord...
weten jullie mischien wat er stuk is...