Upgraden naat Athlon systeem...

Pagina: 1
Acties:

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-07 16:12

Redox

Motion Design / VFX

Topicstarter
Nou stel dat ik een athlon processor wil halen, heb ik dan een 'speciale' moederboard voor nodig?? En dan zeker ook speciale geheugen??

Ik heb nu een Be6-2 maar daar draait een athlon vast niet op :)

en is het verstandig om naar AMD te gan.. aangezien de roddels/ervaringen over zijn onstabiliteit?

thanx!!

Verwijderd

Je hebt wel een andere mobo nodig, met een slot A. Het draait gewoon op DIMM geheugen,dus als je dat al hebt, hoef je je hier geen zorgen over te maken.
En de onstabiliteit, Welke onstabiliteit?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 19:37

Jag

en is het verstandig om naar AMD te gan.. aangezien de roddels/ervaringen over zijn onstabiliteit?
Dit zijn inderdaad roddels. Instabiliteit wordt door een OS of prog bepaald of door een mobo, maar niet door een proc. Wat je wel beter kan doen is een mobo kopen met een KX133 chipset als je een Geforce hebt. Of wachten op de nieuwe procs van AMD.

Jag

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 23:45

bille

Don't call me Buff

Oef laten we het eens hebben over die nieuwe proc. van AMD :) Dat is er echt een om op te wachter ! NOT als ik de review lees die ook bij tweakers te vinden is, dan hoef je daar dus niet op te gaan wachten! Ik geloof dat MAD toch even een steekje heeft laten vallen :)

Laterz

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies