"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
als je gewoon je extern IP + poort gebruikt, kan je gewoon je port-forwarding testen hoor..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat werkt lang niet bij elke router.SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:16:
als je gewoon je extern IP + poort gebruikt, kan je gewoon je port-forwarding testen hoor..
Ik zou inderdaad gewoon port forwarding inschakelen en even een externe proxy server instellen en testen maar. Doe ik zelf ook altijd en werkt goed alleen het kan wat traag zijn.
Verwijderd
Je kan op een poortscanner natuurlijk ook checken of je poort open staat (is wel minder nauwkeurig).
Als loopback werkt cq aan staat, ja.SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:16:
Maar dan ga je nog niet voorbij buiten je router, dus kan je beter vanaf een andere lijn testen.
[ Voor 17% gewijzigd door r0b op 15-02-2006 13:32 ]
Dat werkt idd vaak niet.SinergyX schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:16:
Een voorbeeldje.
Als ik op mijn FTP (die op een andere PC achter dezelfde router zit) connect via het externe IP ga ik gewoon over het interne netwerk.
Pagina: 1