Alle proemn in n drek
btw. was er een bom ontploft in je kamer? :D:+:D
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Hoe ziet jouw kast er uit dan?Op maandag 22 januari 2001 15:46 schreef Alchemy het volgende:
zwaar lelijk.
je hebt nog een regeltje van je frontpage vergeten weg te halen! Whahahaha
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
btw. je site ziet er net zo uit als je kast...
Verwijderd
Verwijderd
maar daarom is dit nog wel een hele erg slechte smaak
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dus laat ik het kort houden
Verwijderd
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Das beter dan dan een kast zo verneuken..Ik bedoel je kan niet eens normaal schrijven.. ccc4u is niet eens fatsoenlijk te lezen.
En wat hoorde ik, ga je Zutphen eindelijk verlaten? Wanneer kunnen we een feest geven?
Ojaah en de groetjes aan siebje..die stomme cavia
Bier bier bier!! Komop..om ons leed na deze pics te hebben gezien te verzachten?Op maandag 22 januari 2001 17:02 schreef McMiGHtY het volgende:
[..]
En wat hoorde ik, ga je Zutphen eindelijk verlaten? Wanneer kunnen we een feest geven?
[..]
Waarschijnlijk gister hier gezien en vanmorgen direct een paar spuitbussen gekocht en hoppakee zo das klaar nu gauw mijn screenies op GOT zetten en ik ben hardstikke goed
Nee doe er dan wat langer over en maak er iets 'bijzonders' van.:P
Verwijderd
1 woord: :r!
(Sorry hoor maar /me vind het 10x niks, maar smaken verschillen [img]"i/s/biggrin.gif\"[/img])
Niet mijn stijl, om het ff vriendelijk te zeggen
Verwijderd
Neej, maar zo kan ie wel weer...
Hij weet dat de meeste=idereen het lelijk vinden.
lol ik ga em ooko metallic blauw spuitenOp maandag 22 januari 2001 17:29 schreef Krankenstein het volgende:
Zelf zit ik te denken om mijn kast metallic blauw te spuiten. Zou dat wat zijn?
spuitbus en primer is al binnen, ik moet alleen nog van dat fijne schuurpapier hebben, wie heeft er een stukje en kan et op de post doen zodat ik niet eerst een hele rol hoef te kopen?
-
Verwijderd
ziet er wel ok uit. ik vindt het zelf niet zo super eruit zien(geel rood is wel cwel, maar dat ccc4u ziet is teveel uitgelopen)
Werk aan je tEk skIllZ en dan komt het allemaal goed
Verwijderd
Mijn kast is maar saai wit/grijs. Ik denk alleen dat als ik ga spuiten dat het geen rood wordt. staat niet zo in de inrichting
Verwijderd
Verwijderd
severe is een engels woord!Op maandag 22 januari 2001 18:34 schreef icje het volgende:
.... en servere case:? = server case ? het lijkt niet echt op een server case anders heeft 90% van GoT een server case i.p.v bigg(maxi) tower
dit is dus een erge casemod.... (errug zacht uit gedrukt
Verwijderd
Verwijderd
L:)L!Op maandag 22 januari 2001 16:46 schreef Mr.PolarBear het volgende:
'K zou een keer m'n kamer opruimen inplaats van dezecasemodder. Of wil je je casemodderen met kakkerlakken.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Have a wheelie good weekend!
Verwijderd
Ja, daar zeg je het!Op maandag 22 januari 2001 19:12 schreef FragDaddy het volgende:
mooi geel is niet lelijk
Mooi geel!
Maar di's niet mooi
Zonde van de kast, zonde van de verf, zonde van de tijd...
ennieweej, iedureen houdt van zun systeempie, dus have fun durmeej
I see dead pixels...
En ruim je kamer is op
No offence, ieder zijn hobbies......
Oh je wilt mijn kast zien?
http://www.mp3-shock.com/HX08paintjob/
En ruim je kamer es op man..
Ook zijn de foto's een beetje wazig hoor, in het echt kun je dat ccc4u.net wel goed lezen.
Voor de enkeling die het boeide, tis dus gedaan door de hele case uitmekaar te slopen, 2 lagen geel op alle vlakken, met rood retoucheren en met een malletje de letters (niet freestyle dus
Ik denk dat jullie probleem voornamelijk is dat jullie alleen van donkere kleuren houden... geen nood, hij wordt nog een keer gespoten over een paar weken als dit verveelt, maar dan donkerblauw-metallic met zilver en fluo geel "CCC4U.Net"...
Verwijderd
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Verwijderd
mee eens :-)Op maandag 22 januari 2001 17:13 schreef Chickendorp het volgende:
Die heeft ook geprobeerd om in 1 middagje zijn computer te modden.
Waarschijnlijk gister hier gezien en vanmorgen direct een paar spuitbussen gekocht en hoppakee zo das klaar nu gauw mijn screenies op GOT zetten en ik ben hardstikke goed
Nee doe er dan wat langer over en maak er iets 'bijzonders' van.:P
Doe het goed of doe nix........je eigen verlul zetten kan altijd nog......niet zoveel naar herman brood kijkuh (die het met z'n ogen dicht kan)..........als hij het kan kan jij het nog niet.
(jawel, ik ben ook zo iemand met een kleurrijke beige kast)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Maar als ik je een TIP mag geven: die kleuren combo is opzich niet eens zo gek, maar probeer wat strakker te spuiten, en ga zeker niet met verf lopen spetter, of heb je nooit op de kleuter school gezeten
En inderdaad jij probeert tenminste iets te doen, terwijl de meeste het niet aan durven omdat ze bang zijn hun kast te verzieken.
En jou kast is ook niet ECHT verziekt, ik zou er gewoon over heen spuiten (gewoon met geel en rood) maar dan iets strakker.
Ik wens je in iedergeval veel SUC6..........
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Verwijderd
LOL :):):):):):):):)Op vrijdag 02 februari 2001 23:52 schreef TimMer het volgende:
Cool, ik ga ook een keer m'n case modden na het stappen...![]()
![]()
je kan um altijd nog zwart spuiten
dan zal die er zeker wel beter uit als deze blamage
ow ow ow wat een blamage tralalalala
|we live in the history of a mad man Mr. G |
Kleuren is persoonlijk dus daar begin ik niet over.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Suc6 met het afwerken
En het heeft wel wat vind ikCoolness is in the eyes of the beholder
Ik ben toch malle pietje niet!
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Weheheeheheh!!Op zondag 04 februari 2001 14:48 schreef sjolmers het volgende:
weet je dat ze in afrika helemaal geen computerkasten hebben?! en jij verneukt hem!
Verwijderd
edit:
had drie andere pagina`s niet gezien staat mooi heeveel afkraak in alleen mijn mening nog
DUS PRUTS
edit:
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Verwijderd
Tja.. Als je een JAAR en 3 MAANDEN later gaat kijken....Op zaterdag 18 mei 2002 20:33 schreef HarrieH het volgende:
Ik krijg toch echt een p*rn page te zien hoor
Sjonge jonge....
Dit topic is gesloten.
![]()