Weer 100% gratis abo mét 150 minuten

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Twee jaar terug heb ik bij gsmstunter een vodafone 150 abo (inclusief telefoon, ik koos een n-gage)afgesloten met een cashback actie, 100% gratis. Nu is er wéér een 100% gratis actie voor hetzelfde abo (dit keer voor 1 jaar), maar dan wel via debitel, helaas wel sim only. Deze staat nog niet op de site maar heb hem wel via de mailing binnen gekregen. Enfin, m'n abo loopt bijna af, dus ik ga ervoor.

M'n algemene ervaringen met gsmstunter zijn uitermate positief, en vele Gotters kunnen dat ook beamen. Dit is geen reclame of spam, gewoon om m'n medeGotters op deze aanbieding te wijzen (is er een mobiele abo's uitverkoop topic?)

Link naar de aanbieding:
http://www.gsmstunter.nl/mailing.php?Page=131

Hint: Mijn abo loopt pas over twee maanden af, zat nog te twijfelen of ik een nieuwe telefoon wilde. Als ik dit abo nu aflsuit heb ik eigenlijk kosteloos die keuze 10 maanden na afloop van m'n huidige abo weer :)

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 15-02-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whatzert
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 20:12
Dus je betaald €12,50 voor de verzendkosten en dan kun je een heel jaar gratis 150 minuten per maand bellen? Zit hier geen addertje onder het gras ofzo? :P

Kun je je oude, prepaid nummer, meenemen naar deze simkaart?

[ Voor 18% gewijzigd door whatzert op 15-02-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:59
Waar zit het addertje hier, ik heb nog een goeie telefoon en heb nu Orange prepaid dus zou over kunnen stappen.

Dit staat bv in de advertentie die jij linkt:
Deze actie is op basis van sponsoring
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Hoe werkt dit precies?

In die link staat trouwens dat het ook om Vodafone gaat :?

[ Voor 10% gewijzigd door urk_forever op 15-02-2006 10:43 ]

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Er zitten geen adders onder. Een winkel (zeg t for telecom) krijgt een bonus als ze jou een abo verkopen. Deze bonus loopt al snel op tot meer dan het abobedrag wat jij betaald omdat de provider er van uit gaat dat je meer gaat bellen en sms-en dus meer kosten maakt. De winkels steken deze bonus in hun zak, gsmstunter niet.

Mocht je het verdacht vinden, check dan wat oude topics hier. Heb er zelf twee jaar mee gebeld, zeer tevreden.

(er staat vodafone netwerk, maar als je contract uitprint blijkt het via debitel, maar dus op het vodafone netwerk)

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 15-02-2006 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:19
Je krijgt in ieder geval wel elke maand een factuur met een abonnementskosten. Er zijn op dit moment geen 100% gratis abo's bij debitel.

Deze actie is dus op basis van Cashback. De dealer betaald jou na een week of 4 in een keer het bedrag wat je moet betalen aan abonnementskosten voor het abonnement.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Macer schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:48:
Je krijgt in ieder geval wel elke maand een factuur met een abonnementskosten. Er zijn op dit moment geen 100% gratis abo's bij debitel.

Deze actie is dus op basis van Cashback. De dealer betaald jou na een week of 4 in een keer het bedrag wat je moet betalen aan abonnementskosten voor het abonnement.
Ik zie het er niet specifiek bij staan (ook niet in contract) maar dat is wel de werkwijze die ik ken. Twee jaar terug namen een aantal mensen meerdere abo's en lieten het cashbackbedrag op een spaarrekening staan, zo verdienden ze er eigenlijk op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/15357

Je krijgt idd een cashback (let op, dat kan bij de stunters soms iets langer duren...) waarmee je elke maand de rekening betaalt. Voor 12,50 kun je dan elke maand 2.5 uur bellen. Wel leuke aanbieding.

Er zitten geen addertjes onder het gras, zelf bel ik al +- 3 jaar op deze manier :)
lieten het cashbackbedrag op een spaarrekening staan, zo verdienden ze er eigenlijk op :P
Tsja als je daar rijk van wilt worden... Ik heb ook gem. 1000e aan cashback op mijn spaarrekening staan, maar rijk word ik er niet van. Je wordt rijker van cashen, maar dat is weer een ander verhaal.

Waarschijnlijk gaat dit topic dicht :'(...

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 22:59

DaOverclocker

Overclocker for life...

Ja, dus op het vodafone netwerk, via debitel. Nou is debitel niet een echt leuke aanbieder, de kosten zijn volgens mij nogal hoog als je over die 150min komt.
Maar ik heb al 3 keer een gratis aboo hiervandaan, echt super rlx. En geen adders tegengekomen.
Je moet alleen wel zorgen dat je die ~200,- wel bewaard en niet in 1keer opmaakt:D
Persoonlijk staat dat geld hier op de spaar, en elke maand maak ik 20, en 12,50 over naar giro. Voor 2 abbo,s dus.

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:52:
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/15357

Je krijgt idd een cashback (let op, dat kan bij de stunters soms iets langer duren...) waarmee je elke maand de rekening betaalt. Voor 12,50 kun je dan elke maand 2.5 uur bellen. Wel leuke aanbieding.

Er zitten geen addertjes onder het gras, zelf bel ik al +- 3 jaar op deze manier :)
Waarschijnlijk gaat dit topic dicht :'(...
Waarom zou het dicht gaan? Omdat het ook op telecomvergelijker staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:54:
[...]

Waarom zou het dicht gaan? Omdat het ook op telecomvergelijker staat?
offtopic:
Nee, omdat topics over aanbiedingen geen discussietopics zijn en daarom gesloten worden (dit was de reden dat mijn vorige topic in I&T dicht ging).
Persoonlijk staat dat geld hier op de spaar, en elke maand maak ik 20, en 12,50 over naar giro. Voor 2 abbo,s dus.
Inderdaad, zo doe ik het ook :) maar dan 6x per maand :+
Je moet alleen wel zorgen dat je die ~200,- wel bewaard en niet in 1keer opmaakt:D
Of je ziet het als goedkope lening en maakt het wel op B)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:55:
[...]

offtopic:
Nee, omdat topics over aanbiedingen geen discussietopics zijn en daarom gesloten worden (dit was de reden dat mijn vorige topic in I&T dicht ging).
Dat vind ik dan een beetje onzin aangezien er op vrijwel alle techfora hier wel aanbiedingstopics zijn :/

Och ja, ik dacht gewoon wat mensen blij te maken met een gratis abo :) (ok, ok, 12,50 verzendkosten)

[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 15-02-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 19:20
johnnyv.nl schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:50:
[...]

Ik zie het er niet specifiek bij staan (ook niet in contract) maar dat is wel de werkwijze die ik ken. Twee jaar terug namen een aantal mensen meerdere abo's en lieten het cashbackbedrag op een spaarrekening staan, zo verdienden ze er eigenlijk op :P
Dat geloof je toch zelf niet he :)
Neem voor de grap eens 4 abonnementen (volgens mij mag je helemaal niet zoveel van Vodafone, maar goed).

4 x 22,50 x 12 = € 1080 cashback
Op spaarrekening met 4% rente zetten = € 43,20
Minus 4 x 12,50 verzendkosten = € -6.80

Ergo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:57:
[...]

Dat vind ik dan een beetje onzin aangezien er op vrijwel alle techfora hier wel aanbiedingstopics zijn :/

Och ja, ik dacht gewoon wat mensen blij te maken met een gratis abo :) (ok, ok, 12,50 verzendkosten)
Klopt, dacht ik ook met mijn vorige topic:

Telefoons met geld toe met klein beetje moeite

I&T is voor discussies en over aanbiedingen kan volgens de mods niet gediscussieerd worden en daarom gaan ze dicht.

Leuke aanbieding idd. Het aantal gratis abo's is de laatste tijd drastisch gedaald, dus het is wel een topic waard IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:58:
[...]

Dat geloof je toch zelf niet he :)
Neem voor de grap eens 4 abonnementen (volgens mij mag je helemaal niet zoveel van Vodafone, maar goed).

4 x 22,50 x 1224 = € 2160 cashback
Op spaarrekening met 4% rente zetten = € 43,20 klopt natuurlijk sowieso niet, gaat elke maand 22,50 af
Minus 4 x 12,50 verzendkosten = € -6.80

Ergo... :)
Geen zin om verder te rekenen, maar reken maar dat je op winst uitkwam bij de tweejarige abo's. Nu dus inderdaad niet, maar toen wel. Én er waren mensen die de telefoon die je er destijds bijkreeg doorverkochten, dat is nu ook niet.
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:59:
[...]
Leuke aanbieding idd. Het aantal gratis abo's is de laatste tijd drastisch gedaald, dus het is wel een topic waard IMO.
Idd, ik zit er al een paar maanden op te wachten.

[ Voor 28% gewijzigd door pagani op 15-02-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:02:
[...]

Geen zin om verder te rekenen, maar reken maar dat je op winst uitkwam bij de tweejarige abo's. Nu dus inderdaad niet, maar toen wel. Én er waren mensen die de telefoon die je er destijds bijkreeg doorverkochten, dat is nu ook niet.
Van TV:
Zit er echt geen addertje onder het gras?
Nee! Het is zelfs zo dat de bonus die een shop uitkeert soms net zo hoog als de totale kosten die je aan de provider moet betalen. Voor Augustus 2001 was het zelfs zo dat je op deze manier vaak geld kon verdienen door een GSM abonnement af te sluiten (absurd maar waar!). De bonus was namelijk vaak hoger dan de totale kosten! Helaas komt dit nu niet meer zo vaak voor, maar het loont nog altijd om er gebruik van te maken.
Tegenwoordig zijn de cashbacks nooit hoger dan de totale abokosten. Met constructies als Flexibel kun je wel geld verdienen (sluit 2 Flexibel Allround's af, downgrade ze naar Economy en je verdient 200+ euro, plus de rente) of zeer goedkope foons krijgen.

Als je het met dit soort abo's (d.w.z. met belminuten en geen downgrademogelijkheid) wil doen (d.w.z. hiermee geld verdienen) veel succes. Voor die paar euro doe je het toch niet... Probleem wordt dan na een tijdje dat je door de vele abo-aanvragen geweigerd gaat worden en dat wil je echt niet :'(.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 15:59
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:55:
Inderdaad, zo doe ik het ook :) maar dan 6x per maand :+
Zie ik het nou verkeerd, maar hoe kan je nou ooit hier geld mee verdienen? Je moet elke maand geld betalen aan Debitel, dit krijg je van GSMStunter terug, dan blijf je toch op 0 staan??

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:06:
[...]

Van TV:

[...]

Tegenwoordig zijn de cashbacks nooit hoger dan de totale abokosten. Met constructies als Flexibel kun je wel geld verdienen (sluit 2 Flexibel Allround's af, downgrade ze naar Economy en je verdient 200+ euro, plus de rente) of zeer goedkope foons krijgen.

Als je het met dit soort abo's (d.w.z. met belminuten en geen downgrademogelijkheid) wil doen (d.w.z. hiermee geld verdienen) veel succes. Voor die paar euro doe je het toch niet... Probleem wordt dan na een tijdje dat je door de vele abo-aanvragen geweigerd gaat worden en dat wil je echt niet :'(.
Ik doe ook niet aan die verdienpraktijken, ben allang blij dat ik gratis bel :)
urk_forever schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:06:
[...]

Zie ik het nou verkeerd, maar hoe kan je nou ooit hier geld mee verdienen? Je moet elke maand geld betalen aan Debitel, dit krijg je van GSMStunter terug, dan blijf je toch op 0 staan??
Je krijgt het geld na 6 weken, als je het dan op een spaarrekening zet krijg je er rente over. Maar zoals gezegd werkt dit alleen bij tweejarige gratis abo's om de verzendkosten te overbruggen en gaat het om kleine bedragen.

Andere manier om te verdienen is een van de "gratis" kpn abo's (let op, zonder minuten) met telefoon af te sluiten. Je móet dan 3 gesprekjes per maand bellen volgens de voorwaarden, als je de telefoon verkoopt moet je die kosten er wel ruim uit kunnen halen en dus verdienen.

En let dus idd op het aantal abo's wat je afsluit ivm een zwarte lijst.

[ Voor 40% gewijzigd door pagani op 15-02-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

urk_forever schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:06:
[...]

je kunt hier geen geld mee verdienen, zie mijn vorige post :) Je kunt wel geld verdienen met bellen... Zijn genoeg mogelijkheden voor (bijv. cashen van T-Mobile of Orangeabo's). Bellen hoeft niet duur te zijn :+.
Ik doe ook niet aan die verdienpraktijken, ben allang blij dat ik gratis bel :)
Het is inderdaad wat meer werk... Vereist ook wel een adminstratie, meer dan 6 abo's wil je echt niet hebben (ik zie de bomen door alle simkaarten al bijna niet meer :X).

Ach, cashen kan wel wat opleveren hoor :) :+
Je krijgt het geld na 6 weken, als je het dan op een spaarrekening zet krijg je er rente over. Maar zoals gezegd werkt dit alleen bij tweejarige gratis abo's om de verzendkosten te overbruggen en gaat het om kleine bedragen.
Bij sommige aanbiedingen waren/zijn de verzendkosten ook gratis.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere manier om te verdienen is een van de "gratis" kpn abo's (let op, zonder minuten) met telefoon af te sluiten. Je móet dan 3 gesprekjes per maand bellen volgens de voorwaarden, als je de telefoon verkoopt moet je die kosten er wel ruim uit kunnen halen en dus verdienen.
Dit lijkt me wel even een nieuwe post waard, aangezien dit bij de meeste aanbiedingen onzin is! Alleen belnu.nl hanteert deze belachelijke regel. In de voorwaarden van KPN staat hier niets over, alleen in de voorwaarden van belnu.

We gaan hier nogal off-topic, maar over dit onderwerp lopen wel discussies op TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:11:
[...]

Dit lijkt me wel even een nieuwe post waard, aangezien dit bij de meeste aanbiedingen onzin is! Alleen belnu.nl hanteert deze belachelijke regel. In de voorwaarden van KPN staat hier niets over, alleen in de voorwaarden van belnu.

We gaan hier nogal off-topic, maar over dit onderwerp lopen wel discussies op TV.
Hier had ik verder ook geen ervaring mee maar het al wel bedacht :) (misschien met toestemming van modjes een algemeen discussietopic maken? )

Ik zou dit onderhand toch wel discussie willen noemen :P

Overigens wel een beetje naaistreek dat op de actiespagina nog gewoon hetzelfde abo staat voor 5,96 per maand :P (voor degenen die de mailing dus niet krijgen)

[ Voor 24% gewijzigd door pagani op 15-02-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:19
DaOverclocker schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:54:
Ja, dus op het vodafone netwerk, via debitel. Nou is debitel niet een echt leuke aanbieder, de kosten zijn volgens mij nogal hoog als je over die 150min komt.
Dat is echt onzin, aangezien deze abo's wat tarieven betreft een exacte copy zijn van de Vodafone abonnementen (en ik kan het weten).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:13:
[...]

Hier had ik verder ook geen ervaring mee maar het al wel bedacht :) (misschien met toestemming van modjes een algemeen discussietopic maken? )

Ik zou dit onderhand toch wel discussie willen noemen :P
Het is hier meer een hardware-discussieforum heb ik begrepen... But, be my guest ;).
Macer schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:27:
[...]

Dat is echt onzin, aangezien deze abo's wat tarieven betreft een exacte copy zijn van de Vodafone abonnementen (en ik kan het weten).
Probeer jij maar eens een Vodafone 150 belbundel af te sluiten :) Maar je hebt gelijk, destijds gekopieerd van Vodafone.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 22:59

DaOverclocker

Overclocker for life...

Vodafone 150 is nog alleen bel minuten. Sms moet je altijd eroverheen betalen. JE kan wel een een sms bunden kopen (25 stuks voor 3,50 d8 ik.)
Tegenwoordig werkt vodafone met 17,50 en 22,50 abbo's., Die zijn incl sms.
Ik heb destijds een 2 jarig abbo afgesloten, dus ben niet toe aan een nieuwe, ga niet mijn sims telkens verwisselen:S

systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit is geen reclame of spam, gewoon om m'n medeGotters op deze aanbieding te wijzen (is er een mobiele abo's uitverkoop topic?)
Helaas zijn topics over aanbiedingen en dergelijk toch niet toegestaan in I&T, zoiets past beter in bijv HK.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.