Toon posts:

Fragtape shit of wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nog even over de heatsinkjes. Ik heb ze er nu op zitten met dat standaard meegeleverde fragtape. Maar merk echt geen verschil.

Is het beter om met arctic te doen en op hoekjes secondelijm? Maar nog iets. Secondelijm is lichtontvlambaar toch? :)

Verwijderd

sommige wel ja, dus niet je proc te heet laten worden 8P

Verwijderd

.

Is het beter om met arctic te doen en op hoekjes secondelijm? Maar nog iets. Secondelijm is lichtontvlambaar toch? :)
Ja, maar ik dacht dat dat enkel kwam door de dampen: als de lijm droog is is het niet meer zo brandbaar.

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat ik zo mijn cooler er weer af ga halen van geforce. Temp was 1/2 dagen rond de 41 en nu weer 49/51

volgens mij is die smartdocter van sus ook sucky.

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 16:53
gewone koelpasta en superlijm is idd een betere oplossing. maar gebruik WEINIG koelpasta he..

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de eerder eropgeplakte heatsinkjes met dat fragtape eraf gehaald. En wat bleek? die dingen zaten dus echt niet supervast. En dat tape is echt vaag. Heb nu zelf maar heatsinkjes gemaakt. Ik had nog een abit chipset fan :) en heb dat heatsinkje in 4 stukjes gezaagd en past precies mooi op de 4 memorychipjes waar nog niks op zat :)

Hier mijn zelf gezaagde heatsinkjes:
Afbeeldingslocatie: http://www.betuwe.net/~bcs/pic1.jpg

En hier aan de onderkant een blueorbje met de heatsinks van oc-shop. Ook vast gemaakt met secondelijm en arctic.

Afbeeldingslocatie: http://www.betuwe.net/~bcs/pic2.jpg

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Ziet er goed uit, maar heeft het effect gehad? ;)

Verwijderd

heel knap alchemy, misschien post ik morgen pics van mijn geforce met heatsinks, maar ik heb nog een hoop vijl en schuurwerk :)

Verwijderd

pak epoxy staal.
eerst je hele handel lappen, je koelblok en je chip met een fohn opwarmen (wel ontspannen met je cpu) wat van die zooi ertussen op elkaar zetten, gewicht erop en je hebt een perfecte warmtegeleiding en je zal het nooit meer van elkaar afkrijgen. Lees het hele
artikel op Overclockers

Verwijderd

Topicstarter
Jah zeker heeft het effect :)
Mijn kaart werd al heet imo. Maar nu is ie 38/39 graden. Een dikke 3 graden verschil. Heb op de cooler ook wat meer prut gedaan. Dat scheelde ook weer wat :).

Verwijderd

Kan ik die Blue Orbs ook gebruiken voor me chipset (Northbridge) van moederplank?

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 19:57 schreef PsychoNL het volgende:
Kan ik die Blue Orbs ook gebruiken voor me chipset (Northbridge) van moederplank?
tuurlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Jah kan je er wel voor gebruiken, maar wel een dure chipset cooler dan :) Achja why not :)

Verwijderd

laat maar
Pagina: 1