Hmm, wat is een reel vraagprijs voor een Powerbook 15" 1.67ghz van begin november (de laatste serie)? Ik wil hem graag kwijt alleen weet niet precies hoeveel ik ervoor zou moeten vragen. Het ding heeft totaal 1,5gig geheugen gekocht bij de macwinkel in Utrecht.
Oh sorry dan! Hmm, ik kan die topic niet vinden hier in Apple Talk. Maar ik blijf geinteresseerd in een richtprijs voor op marktplaats
[ Voor 83% gewijzigd door alienfruit op 15-02-2006 04:33 ]
Bedankt dus 1790euro is dus een mooie richtprijs. Maak ik wel wat verlies maar ja hij is ook al 3 maanden oud.
Mac's zijn sowieso behoorlijk waarde vast hoor, kijk maar eens op Tweedehandsmac.nl
Alienfruit,
Zoals je mischien al weet verwachten we van onze gebruikers altijd een klein beetje eigen inzet. In dit topic kan ik totaal geen eigen inzet terug vinden, je had bijv. even de moeite kunnen nemen om op Tweedehandmacs te kijken naar prijzen. Ik zou je dan ook willen aanraden om nog eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) na te lezen, en de volgende keer iets meer resarch te doen
.
Zoals je mischien al weet verwachten we van onze gebruikers altijd een klein beetje eigen inzet. In dit topic kan ik totaal geen eigen inzet terug vinden, je had bijv. even de moeite kunnen nemen om op Tweedehandmacs te kijken naar prijzen. Ik zou je dan ook willen aanraden om nog eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) na te lezen, en de volgende keer iets meer resarch te doen
[ Voor 7% gewijzigd door leon1e op 15-02-2006 17:41 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()