Vandaag zat ik Everest eens door te 'bladeren' en toen kwam ik iets tegen wat ik graag even bij jullie zou willen checken. Ik heb nog steeds een oud mobootje in mijn pc zitten, namelijk de Asus P4B533. Geheugen kan maximaal op 266 MHz draaien als ik mij niet vergis. Ik ging er dus vanuit dat dit ook zeker het geval zou zijn. Heb pas nog 512 MB DDR-400 erbij gegooid, wat dan teruggeschakeld wordt (maar met het oog op de toekomst). Toen ik dit eens zat te bekijken zag ik het volgende:

DIMM2 is de pas aangeschafte die terug is geschakeld neem ik aan, maar DIMM1.. draait deze echt op 133 MHz of is er iets anders aan de hand? En hoe wezenlijk merk je het verschil in snelheid van je geheugen? Is dat echt goed merkbaar of zijn het slechts getalletjes?
DIMM2 is de pas aangeschafte die terug is geschakeld neem ik aan, maar DIMM1.. draait deze echt op 133 MHz of is er iets anders aan de hand? En hoe wezenlijk merk je het verschil in snelheid van je geheugen? Is dat echt goed merkbaar of zijn het slechts getalletjes?