Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CiP] Heel vroege beginselen van mijn 1e CM

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan mijn pc te gaan modden, nu wil ik een case enzovoort kopen want mijne is te klein en aardig premod.

Boodschappenlijstje:
Dual of Triple Radiator
[gierige hollander]groie grote kast zoals de CMstacker maar dan niet zo duur[/gierige hollander]
stille fans
logitech G15(heeft er niks mee te maken maar toch :P )

ik kan evt zelf een kubuscase maken uit metaal enzo maar voor een 1e CM gaat dat te ver ik wil eerst een werkende PC

in dit topic zal ik mijn ideeen posten en vragen, ik hoop dat jullie mij er bij kunnen helpen.

Toestemming
ik heb een mailtje gestuurd 9 dagen geleden en nog geen antwoord, dus ik probeer het zo. nooit geschoten is altijd mis.

ik zal mijn potentiele cases zo posten, maar eerst ff het topic :)

ff vooraf ik heb niet de $$$ voor een lian-li kast

De eisen die ik aan een case stel
120mm fans voor en achter(80mm mag als de case betoverend mooi is :P )
plek voor een dual+single of triple radiator
ruimte voor min 3 5.25" drives(dvd writer combodrive en coolermaster ding :P ) en 3 hdds waarvan 1tje watergekoeld dmv 3.5" koeler
liefst zilver of zwart
betaalbaar zijn (anders nam ik nu een lian li pcv2000 :P )

Potentiele Cases
CM Stacker STC-T01
+punten: groot, mooi en modbaar
-punten: prijs

CM Stacker 830 RC-830
+punten: vind ik mooi :P
-punten: maybe niet genoeg ruimte, en duur

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 22:50 ]

Verwijderd

wel toestemming gevraagt?? :? ik bedoel gevraagt in schop een modje?
ziet er niet echt uit als een lekkere topic titel..... :?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 22:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:39:
wel toestemming gevraagt?? :?
ziet er niet echt uit als een lekkere topic titel..... :?
ja alleen geen antwoord gekregen, en zo krijg ik het misschien wel. en de titel is vreemd ja maar ik ben ook vreemd :P

Verwijderd

Topicstarter
nee niet in schop een modje, ik emailde alleen. plz probeer het uit mods :P

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

3x op rij posten en zo steeds kicken is niet de bedoeling, daarvoor is deze functie: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Maarre, waarom open je al een CIP topic? Je weet nog niet eens welke kast je gaat modden. Lijkt het je zelf ook niet verstandiger om héél even te wachten tot je een case en ideeën hebt? :P

[ Voor 37% gewijzigd door MadMarky op 14-02-2006 23:20 ]

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
ik open dit topic om mijn ideeen te uiten, en bij je 1e casemod is alle hulp welkom !

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Dicht, en met kicken enzo vergroot je de kans dat wij je CiP toestaan niet echt. Ga eens Casemods in Progress lezen, daar staat in hoe je het wel moet doen. Dit document staat ook gelinked in de policy. Zorg eerst eens dat je aan die punten voldoet en open dan op de goede manier een CiP-topic in SeM.

Ik sta me ook even heel hard af te vragen waar je heen gemaild zou hebben; ik heb namelijk de laatste tig dagen geen mail op mijn t.net-account binnengekregen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.