Toon posts:

Online games spelen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
He mensen hier kheb een vraag... ik speel graag online games alleen ik wil weten wat jullie een goed spel vinden en dat spel moet ik ook nog eens illegaal kunnen spelen want met veel games kan dat niet zoals met nfsmw en cod2 is het me niet gelukt misschien doe ik iets verkeerds :+ maar ik weet niet wat.
Ik heb nog nooit een spel gekocht O-) , daar ben ik trots op, dat wil ik zo houden.... dus als iemand een mooi spel weet die je ook in de gekraakte }:O versie online kun spelen, zeg het even. :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Eh, dat soort dingen mogen niet op GoT, het is niet voor niks illegaal. Verder kun je online niet spelen als je een gekraakte versie hebt, aangezien de meeste spellen dan je cd-key checken enzo. Dan kun je nog op gekraakte servers spelen, maar dat is ook niks.
Gewoon het spel kopen dus.

Ik snap overigens niet waarom je trots bent op het feit dat je nog nooit een spel gekocht hebt, het is echt niet stoer hoor, illegaal spellen downloaden.

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 14-02-2006 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Programma's --> Ontspanning --> Hartenjagen op het internet. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

[ Voor 50% gewijzigd door M.I.G. op 14-02-2006 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry ik denk dat je het niet goed gelezen heb..... ik heb geen enkele keer gezegd dat ik ze download en ten 2e doe ik er niet stoer mee...
maar toch bedankt voor de info
en dat dat niet mag hiero......geeeeen id thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:27

BHQ

In de winkel leg je maar mooi 50 euro neer en neem je een game mee. Op een andere manier kan je gewoon niet online spelen.

Live with it, retard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een open-source shooter: http://www.nexuiz.com/
Kwam er laatst nog een tegen hier, soort counter-strike achtig maar ben de naam vergeten

En quake3 is inmiddels ook vrij gegeven geloof ik (de broncode)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk zinnige antwoord thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Maplestory

Een gratis mmorpg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit een spel gekocht O-) , daar ben ik trots op, dat wil ik zo houden.... dus als iemand een mooi spel weet die je ook in de gekraakte }:O versie online kun spelen, zeg het even. :) ;)
Applausje voor jezelf, want niemand anders zal dit toejuichen. Voor de rest heeft men het je al verteld, dus gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.