Netgear DG834GT probleem

Pagina: 1
Acties:

• ccm1982
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06-2022
Ik heb vandaag een Netgear DG834GT aangeschaft. Nu dacht ik dat alles zo was ingesteld maar niet dus. Ik krijg maar geen juiste verbinding met het internet. Ik krijg wel info van me provider maar uiteindelijk geen verbinding. Ik kan 2 soorten PPPoA verbindingen selecteren (PPP over ATM en PPP over ethernet) Heb ze alle 2 geprobeerd maar beide werken niet.

hieronder staan wat screenshots van de configuratie:
1e van de info die ik van me provider krijg (IP adres is niet ingevuld wat volgensmij wel hoort?)
2e foto is de test die wordt uitgevoerd door de modem router.

Me provider is Het Net (KPN).
Iemand meer dit probleem gezien?

Afbeeldingslocatie: http://mderoos.250free.com/Netgear1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://mderoos.250free.com/Netgear2.JPG

Verwijderd

Hallo,

ik weet niet of de VPI/VCI combinatie van jou (8/48) wel klopt, probeer eens 8/35...

MontCrist

• ccm1982
Had ik ook al geprobeerd maar helpt helaas ook niet. Me internetverbinding zelf moet wel goed zijn. Als ik me internet namelijk op een speedtouch modem aansluit werkt me verbinding direct. Iemand anders nog een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door ccm1982 op 15-02-2006 08:30 ]

Verwijderd

Hallo,

kijk eventjes op je in het scherm ´Basic Settings´ bij ´Does Your Internet Connection Require A Login´ ´Yes´ geselecteerd hebt, en vervolgens ook de Login en Password gegevens juist hebt ingevuld...

Groet,

MC

• ccm1982
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:14:
Hallo,

kijk eventjes op je in het scherm ´Basic Settings´ bij ´Does Your Internet Connection Require A Login´ ´Yes´ geselecteerd hebt, en vervolgens ook de Login en Password gegevens juist hebt ingevuld...

Groet,

MC
Dit heb ik ook een aantal keer gechecked. Dit is 100% zeker goed. Toch blijft het raar dat ik geen IP krijg van me Provider zoals je boven ziet. Zou dit nog ergens anders aan kunnen liggen?

• Qwerty-273
  • Laatst online: 08:51

Qwerty-273

Meukposter

Kijk bij je provider naar de instellingen die ze geven. Vaak kanje gewoon een handleiding voor het instellen van een andere type router volgen. Aangezien de meeste huis/tuin routers vaak dezelfde instellingen nodig hebben.

Maar het Net is PPPoA
username = [gebruikersnaam]@adsl-surfen
wachtwoord is natuurlijk het wachtwoord dat je hebt gekregen/gemaakt
DHCP aan hebben staan aan de DSL kant

Verdere instellingen volgens het Net:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
VPI     8
VCI     48
Encapsulation   VC-MUX
HDLC framing    never
Verbindingstype     PPPoA (of PPTP-to-PPPoA relay)
DNS     Dynamisch, door server verstrekt
DHCP    Lease, door server verstrekt
IP-adres(sen)   1 vast IP-adres
MTU size    1500

[ Voor 3% gewijzigd door Qwerty-273 op 15-02-2006 12:22 ]

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• ccm1982
Super,

Ben net ff op de site van Draytek geweest en heb de zelfde instellingen overgenomen. Alles werkt nu. Echt super bedankt.
Pagina: 1