Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Logitech UltraX Media Remote (OEM)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.438 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Daywalker_nl87
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 10-07-2007
Hallo

Ik ben van plan de volgende afstandbediening te gaan gebruiken voor mijn mediacentrum. Alleen wil ik graag windows 2000 op dat systeem draaien (het is maar een 800 duron) en nu vroeg ik me af of deze afstand bediening ( Logitech UltraX Media Remote (OEM) ) ook onder 2000 werkt (heeft iemand het ooit geprobeert?

Kenmerken:

Geavanceerde 2,4-GHz draadloze RF-afstandsbediening voor pc heeft een werkingsbereik van 10 meter
MediaLife™2005-modules omvatten muziek, video's, foto's, dvd, tv en FM-radio
Compacte mini-ontvanger met alleen-USB-connector
Eenvoudige, intuïtieve knoppen bieden een naadloze interface
Werkt met Windows® XP Home en Pro
3 jaar garantie
Pakketinhoud:
1 UltraX Media Remote
1 mini-ontvanger
1 cd met Logitech MediaLife 2005-software
1 installatiegids
2 AAA-batterijen
Systeemvereisten:
IBM® of compatibel systeem
Windows® XP Home of Pro
Beschikbare USB-poort
Beschikbare cd-rom-drive

http://www.mnm-computers.nl/images/Bediening/Diversen/Logitech_UltraX_Media_Remote.jpg

• Kang
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 30-04 09:07

Kang

Holy Fleurking schnit!

Je kunt iig gewoon ook win xp draaien, das wel net zo handig en draait bij mij prima op een celeron 600 als htpc... (maar dat is geen antwoord op je vraag, sorry... :X )

• AceRimmer
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20:53

AceRimmer

What a guy...

Hmm... ik heb hier de Cordless UltraX (muis + tobo) ook op win2000 draaien, terwijl er expliciet "XP Only" op staat. Weet niet of het voor die afstandsbediening ook geldt...

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• GoldenSample
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

vaak is het zo dat als iets onder 2000 draaid het op XP ook wel werkt (of andersom) :)

Nog oude Videobanden of cassettes over? Stuur me een DM!

• Daywalker_nl87
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 10-07-2007
Nou xp is nogal traag op een duron 800 met 192 ram, vandaar dat ik het even zeker wou weten, het is een beetje vervelend als hij straks niet werkt

• Makkelijk
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 02-05 17:19

Makkelijk

Ik zie het nut ook niet

He ik heb deze afstandsbediening nu ook gekocht en het ding werkt best goed maar ik vraag me af of er al software is om m in andere programmas te gebruiken

Wielrenner; Mountainbiker; Softwarebouwer; Kaasvreter; Franziskanerdrinker.
..und Snowboard und Schnee <3

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:26

The Eagle

I wear my sunglasses at night

kijk eens op www.team-mediaportal.com

The Eagle wijzigde deze reactie 24-03-2006 12:20 (6%)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 01:15
Is met deze remote ook Winamp of de gewone media player te besturen? Dit ding lijkt me erg interessant, mits deze te gebruiken is met andere software aangezien ik geen MCE of TV kaart heb, maar wel af en toe een film wil kijken vanaf de bank :)

DaCoTa wijzigde deze reactie 28-03-2006 11:17 (8%)

• schaduw
  • Registratie: augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

ik heb hem;
je kunt er PowerDVD mee besturen, maar Winamp niet.
In de Medialife software kun je wel muziek / video / foto / dvd bestanden tonen, maar je kunt heeel weinig instellen helaas...
Het werkt wel allemaal prima, maar ik zou liever meer mogelijkheden hebben... (maar daar heb je dus de Harmony's voor, ze hebben waarschijnlijk ook de mogelijkheden van deze remote beperkt gehouden?)

edit: ik heb 'm voor 20 euro van Paradigit, in de aanbieding tm 9 april http://www.paradigit.nl/a...edingen.php?group=160,190

schaduw wijzigde deze reactie 29-03-2006 14:03 (33%)

• DaCoTa
En andere media spelers zoals MS Media Player of de DivX player? Nouja, voor die 20 euro haal ik hem wel gewoon, kan er op zich niet zo'n buil aan vallen. Moet ook nog zien of het bereik goed genoeg is om vanaf de bank de boel te kunnen bedienen.

DaCoTa wijzigde deze reactie 29-03-2006 15:28 (59%)

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

Als je eenmaal software geopend hebt, kun je bijvoorbeeld Mediaplayer wel bedienen. Maar als je op de bank zit, kun je alleen PowerDVD of MediaLife openen (voor zover ik weet dan!).
Want als je bijvoorbeeld klikt op 'DVD', start direct PowerDVD op, maar bij de knoppen Pictures, Music en Videos gebeurt er niets (en kun je dus via Medialife de bestanden openen).

Volgens de specs in de startpost is het bereik 10 meter.... zo groot is mijn kamer niet, hij werkt iig prima! (specs bij logitech)

schaduw wijzigde deze reactie 29-03-2006 16:42 (14%)

• Zanderover
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

Zanderover

Niemand

quote:
schaduw schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:41:
Als je eenmaal software geopend hebt, kun je bijvoorbeeld Mediaplayer wel bedienen. Maar als je op de bank zit, kun je alleen PowerDVD of MediaLife openen (voor zover ik weet dan!).
Want als je bijvoorbeeld klikt op 'DVD', start direct PowerDVD op, maar bij de knoppen Pictures, Music en Videos gebeurt er niets (en kun je dus via Medialife de bestanden openen).

Volgens de specs in de startpost is het bereik 10 meter.... zo groot is mijn kamer niet, hij werkt iig prima! (specs bij logitech)
Dus als je bijv. Foobar eerst opend dan kun je dat ook bedienen?

Bij de mediamarkt was nog een trust ding voor 25 euro, wat veel te duur was voor een prut ab. Dan lijkt me dit een stuk mooier.

Zanderover wijzigde deze reactie 29-03-2006 16:55 (10%)

hallo ;)

• DaCoTa
quote:
schaduw schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:41:
Oh, maar opstarten hoef ik niet. Ik wil alleen pauze en play van iets bedienen wat al loopt. Als ik nu naar de wc of keuken wil, moet ik eerst door het huis rennen om op pause te drukken en als ik klaar ben terugspoelen, play drukken en terugrennen. Dat is niet relaxed, weet je ;) Ach, zoals ik al zei, voor die 2 tientjes probeer ik het van het weekend wel even.

• borgdaville
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 04-05 00:50
ik heb hem gehaald bij Paradigit, maar ben ik nou gek of werkt de knoppen, Play, Next en Previous niet?

Bij Muziek....ik kan met de pijltjes gewoon de muziek starten enzow. Maar dan heb je zo'n rondje met linksboven: vorige, rechtsboven: volgende, links onder: terugspoelen, rechtsonder: vooruitspoelen en in het midden Play/Pauze. Van deze knoppen werken alleen het vooruit en terugspoelen bij mij.

Ik kan dus niet eenvoudig een liedje skippen!

• nassor
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 28-04 13:06
Weet iemand van een tool waarmee je de knopjes van deze afstandsbediening aan andere taken kunt binden, zodat je bijv. met de music knop winamp opstart?

If an experiment works, something has gone wrong

• borgdaville
quote:
borgdaville schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:18:
ik heb hem gehaald bij Paradigit, maar ben ik nou gek of werkt de knoppen, Play, Next en Previous niet?

Bij Muziek....ik kan met de pijltjes gewoon de muziek starten enzow. Maar dan heb je zo'n rondje met linksboven: vorige, rechtsboven: volgende, links onder: terugspoelen, rechtsonder: vooruitspoelen en in het midden Play/Pauze. Van deze knoppen werken alleen het vooruit en terugspoelen bij mij.

Ik kan dus niet eenvoudig een liedje skippen!
Sorry voor het quoten van mezelf, maar kan iemand bevestigen dat ik de enige ben met dit probleem en er dus iets mis is met mijn afstandsbediening?

Ik wil hem vanavond namelijk terug brengen als die knopjes echt defect zijn.

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

borgdaville; hmm, da's vaag.. eerst lukt me het wel (die knopjes gebruiken bij het beluisteren van muziek), maar nu lukt het mij ook niet meer... Haha, nu (medialife gesloten en weer geopend) werkt het wel! :S

• nassor
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 28-04 13:06
quote:
borgdaville schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:58:
[...]

Sorry voor het quoten van mezelf, maar kan iemand bevestigen dat ik de enige ben met dit probleem en er dus iets mis is met mijn afstandsbediening?

Ik wil hem vanavond namelijk terug brengen als die knopjes echt defect zijn.
Ik heb geen last van de genoemde problemen. Ik zou maar een nieuwe exemplaar vragen.

If an experiment works, something has gone wrong

• borgdaville
hij schijnt trouwens volledig compatible met Windows XP MCE te zijn.

• DaCoTa
Heb hem ook gehaald, tot nu toe kort even mee getest. Direct na inpluggen - zonder software te installeren - kon ik inderdaad pause en play in Windows Media Player gebruiken. De rest van de knopjes deed zo te zien niks. Alleen na een reboot reageerde MP op geen enkel knopje meer. Oorzaak nog onbekend, had geen zin om het direct uit te zoeken maar kom er nog op terug.

• borgdaville
quote:
nassor schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:43:
[...]

Ik heb geen last van de genoemde problemen. Ik zou maar een nieuwe exemplaar vragen.
ik bij Paradigit geweest, blijkt hij het daar gewoon volledig te doen. Toennet ff op het werk geprobeerd en daar werkt ie ook gewoon volledig.

Iemand enig idee waarom de play, next, previous knoppen op mijn Windows INstallatie niet werken?

• DaCoTa
Als ik de bijgeleverde software gebruik, stopt de software om de zoveel seconden met reageren, om dan opeens allemaal commando's zelf af te spelen. Ook gebeuren er soms dingen die ik niet ingedrukt heb, dus ik heb het idee dat er wat anders interfereerd. Ik heb het idee dat er andere wifi netwerken in de buurt zitten die de boel verstoren, maar het is mij niet duidelijk hoe ik daar iets aan kan doen. Heeft iemand uitgevonden hoe die knop op de achterkant van de remote werkt om zo misschien een vrij kanaal te vinden? Ook gebeurd het vrij vaak dat de remote gewoon niks doet, pas als ik de dongle er opnieuw in duw, dan doet hij het eventjes.

• farmacop
  • Laatst online: 14-09-2017

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Heb deze remote ook een paar dagen geleden aangeschaft... 't was nogal een impulsaanschaf (niet al te duur gelukkig) en ik hoopte op een afstandsbediening die je dmv een simpel programma'tje kon omtoveren tot een 'nu hoef ik m'n luie stoel niet meer uit te komen'-device... Ik vind Medialife nogal brak dus valt dat nog te omzeilen ? Ben hard op zoek naar programma'tjes etc maar als ik google op logitech ultra x remote krijg ik eigenlijk alleen maar verkoopadressen etc.. Zijn er al mensen die verder gekomen zijn of ben ik gedoemd om Medialife te gebruiken ?

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

• cie
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 25-05-2006
quote:
farmacop schreef op maandag 24 april 2006 @ 17:24:
Heb deze remote ook een paar dagen geleden aangeschaft... 't was nogal een impulsaanschaf (niet al te duur gelukkig) en ik hoopte op een afstandsbediening die je dmv een simpel programma'tje kon omtoveren tot een 'nu hoef ik m'n luie stoel niet meer uit te komen'-device... Ik vind Medialife nogal brak dus valt dat nog te omzeilen ? Ben hard op zoek naar programma'tjes etc maar als ik google op logitech ultra x remote krijg ik eigenlijk alleen maar verkoopadressen etc.. Zijn er al mensen die verder gekomen zijn of ben ik gedoemd om Medialife te gebruiken ?
Ik gebruik nu media portal (link zie the_eagle) en dit werkt toch goed. In setup van media portal moet je wel general HID device aanzetten. Ik moet nog veel uitzoeken, maar ik wil gewoon zeggen dat deze control werkt met die media portal en het werkt ook via de tv-out!. Dus als je het programma opstart, zie je ineens dat programma op tv.

• farmacop
  • Laatst online: 14-09-2017

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

He, dat is dan wel mooi... Ik heb media portal geinstalleerd tijdje terug... geen succes. Gezeur met .NET enzo, probeer het nog wel een keer.

edit: faq mediaportal gelezen, de combinatie .NET + mediaportal + een ietwat uitgeklede winXP installatie gaan niet goed samen...

farmacop wijzigde deze reactie 21-05-2006 11:39 (33%)

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• cie
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 25-05-2006
Ik heb nu de volgende applicaties aan de praat gekregen

Winamp: Bij preferences, Global Hotkeys: enabled aanvinken :)

Bsplayer: installeer RM-X media edition (link). Dit is een plugin voor bsplayer. Bij user input kan je uw belangrijkste toetsen definieren. Niet alle toetsen werken daarop, maar de belangrijkste (stop, pauze, volume up down,...) werken :)

De belangrijkste programma's werken nu voor mij :7

• The_MAN
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 01-05 02:19
Voor mensen die deze remote hebben of Windows MCE, ik heb hem getest met Windows MCE en de meeste knoppen deden het gewoon. De knoppen die het niet deden zijn de Start knop om MCE op te starten, de DVD knop ging naar opgenomen TV programma's en de FM Radio knop deed het niet. Ik het MCE menu navigeren gaat verder prima, dus hij kan zeker voor MCE gebruikt worden. Hij is nu bij Paradigit in de aanbieding voor maar €12,95. Geen geld voor een radio remote control.

• kretzzzman
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15-06-2014
quote:
cie schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:08:
Ik heb nu de volgende applicaties aan de praat gekregen

Winamp: Bij preferences, Global Hotkeys: enabled aanvinken :)

Bsplayer: installeer RM-X media edition (link). Dit is een plugin voor bsplayer. Bij user input kan je uw belangrijkste toetsen definieren. Niet alle toetsen werken daarop, maar de belangrijkste (stop, pauze, volume up down,...) werken :)

De belangrijkste programma's werken nu voor mij :7
Dank voor die Winamp tip _/-\o_

Weet jij misschien ook of ik volume harder en zachter kan zetten? En dan heb ik het over het volume van winamp zelf.. niet in de volumeregeling van windows.. want die gaat wel omhoog en omlaag zo.. Als het niet gaat moet ik het maar via die standaard volumeregeling doen.. maar als het in Winamp zou werken zou dat nog net even iets fijner zijn.

Heb deze remote overigens nu een maandje of 3 denk ik.. ik vind hem fijn! Is alleen soms wat te gevoelig.. en in samenwerking met Medialife zuigt dat.. ben je net een Divx'je aan het kijken duw je per ongeluk op een knop waardoor je de film opnieuw moet starten.. even doorspoelen naar het deel waar je gebleven was is er dan niet bij :P

maargoed daarvoor dan maar Mediaplayer gebruiken..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19:39

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

quote:
kretzzzman schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 19:15:
[...]

Dank voor die Winamp tip _/-\o_

Weet jij misschien ook of ik volume harder en zachter kan zetten? En dan heb ik het over het volume van winamp zelf.. niet in de volumeregeling van windows.. want die gaat wel omhoog en omlaag zo.. Als het niet gaat moet ik het maar via die standaard volumeregeling doen.. maar als het in Winamp zou werken zou dat nog net even iets fijner zijn.

Heb deze remote overigens nu een maandje of 3 denk ik.. ik vind hem fijn! Is alleen soms wat te gevoelig.. en in samenwerking met Medialife zuigt dat.. ben je net een Divx'je aan het kijken duw je per ongeluk op een knop waardoor je de film opnieuw moet starten.. even doorspoelen naar het deel waar je gebleven was is er dan niet bij :P

maargoed daarvoor dan maar Mediaplayer gebruiken..
probeer t pijltje omhoog/laag
met links/rechts kan je spoelen...

• Deprem
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Ik heb hem ook net aangeschaft maar vind het wel minder dat je het medialite programmatje niet kan omzeilen jammergenoeg.

Even een ideetje, werkt het om het winamp folder te renamen naar powerdvd en het winamp exe'tje naar powerdvd.exe?

Doet deze afstandbediening niets in combinatie met de welbekende winlirc en co.?

dit iets? http://66.249.93.104/sear...&hl=nl&gl=nl&ct=clnk&cd=1

oke oplossing?:
http://www.promixis.com/f...?t=11380&highlight=ultrax

Deprem wijzigde deze reactie 14-06-2006 19:30 (111%)

• Deprem
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Hij is bijna volledig customizable in combinatie met Girder + HID plugin. De originele software heb ik niet eens geinstalleerd. Zo kan je behalve het aanzetten van de pc alles doen op je luie reet.

• dhrto726
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 15-10-2006
Het is ook mogelijk om met AutoHotKey en een plugin deze remote bijna helemaal te programmeren. Meer info:

http://www.autohotkey.com...367.html&highlight=ultrax

Het is wel even gedoe, maar het werkt, dat is het belangrijkste ;)

• renevdv
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 21-02-2008
Zoals ongetwijfeld vele vele heb ik een UltraX in de zak van sinterklaas gevonden. 10,- dankzij een leuke aanbieding van paradigit.

Het standaard programma is helaas niet veel waard dus vandaar dat ik hem graag aan de gang wil krijgen met Media Portal. Helaas loop ik hier aardig stuk en kom ik nog niet veel verder bij de forums.
Zoals ik kan opmaken is Girder de oplossing tot onze problemen het is echter niet gratis.

Via http://www.byremote.com.au/downloads/default.asp?SCLASS=HIP is een Freeware alternatief te downloaden. Als iemand met een beetje programmeer kennis een config bestandje kan maken ben ik helemaal happy. Nee het is mij nog niet gelukt.

• gelukkie
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21-05 07:29
Ik wil deze misschien ook gaan aanschaffen.
Wat wil ik ermee? Powerdvd bedienen. Ik wil door de menu's van een dvd kunnen navigeren. Wat ook erg handig zou zijn is een knop voor geluidsspoor en ondertiteling (als de film al gestart is).

Verder wat nog leuk zou zijn is volgende en vorige bij foobar.

Kan vooral het eerste met deze remote control?

• Jns1986
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 21:37
Ik heb hem nu ook... Kan iemand een keer een tutorial kan schrijven over het toewijzen van hot-keys, want dit lukt me echt nog niet.

• schaduw
  • Niet online

schaduw

schaduw

quote:
gelukkie schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 15:50:
Ik wil deze misschien ook gaan aanschaffen.
Wat wil ik ermee? Powerdvd bedienen. Ik wil door de menu's van een dvd kunnen navigeren. Wat ook erg handig zou zijn is een knop voor geluidsspoor en ondertiteling (als de film al gestart is).

Verder wat nog leuk zou zijn is volgende en vorige bij foobar.

Kan vooral het eerste met deze remote control?
Het eerste (DVD functies powerDVD) kan sowiezo allemaal standaard al, met foobar heb ik geen ervaring.

• Pinjataaa
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-12-2018

Pinjataaa

Hit me!

Ik kan echt helemaal niks met deze remote.
Met girder krijg ik hem ook voor geen meter aan de praat, zowel in HID als keyboard reageert hij niet!

DVd menu en subtitle etc. zijn gewoon een must

PSN: Pinjataaa

• qrazi
  • Laatst online: 29-04 14:03

qrazi

Ubuntu 7 FTW!

Misschien wel een beetje topic schoppen, maar onderwerp is relevant, en kan de info niet elders op GoT of Google vinden.

Werkt deze remote onder Vista MCE? Is een mooie prijs, en RF ipv IR, dus ideaal lijkt me. Alleen kan ik dus nergens ervaringen vinden i.c.m. Vista.

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Asus EAH4870 512MB Dark Knight

• Pinjataaa
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-12-2018

Pinjataaa

Hit me!

quote:
qrazi schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 15:42:
Misschien wel een beetje topic schoppen, maar onderwerp is relevant, en kan de info niet elders op GoT of Google vinden.

Werkt deze remote onder Vista MCE? Is een mooie prijs, en RF ipv IR, dus ideaal lijkt me. Alleen kan ik dus nergens ervaringen vinden i.c.m. Vista.
Afstandsbediening werkt bij mij met alles, ook met vista MCE dus.
Maar toch zou ik liever voor de echte MCE remote gaan van microsoft, heb je meer aan.
Deze heeft bijvoorbeeld de startknop en nog ene paar andere handige toetsen

PSN: Pinjataaa

• bwx
  • Laatst online: 09-05 20:45
Werkt deze via infrarood of is het RF? Heb nu een ATI wonder I afstandsbediening en is nogal brak...

• The_MAN
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 01-05 02:19
De UltraX is een RF afstandsbediening.Standaard MCE remotes zijn IR.

• Xelation
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13-07-2018

Xelation

Bendable Poseable

Heeft iemand heel misschien ervaring hoe hij werkt met Vista x64?

• polu
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 20:38
Het grootste deel van de toetsen werkt gewoon als toetsenbord. In linux werkt ongeveer 70-80% van de toetsen die erop zitten, dus als de driver van logitech vista x64 niet ondersteund, zul je die toetsen in ieder geval kunnen gebruiken. (aannemend dat je in vista x64 wel een usb toetsenbord kan gebruiken :+ )

Tux-inside

• Xelation
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 13-07-2018

Xelation

Bendable Poseable

Hmm heb pech, nergens te krijgen die afstandsbediening. Staat op de site van PCL Computers in Den Haag, dus ging er als een speer heen in mijn lunchpauze. Hebben ze het helemaal niet.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True