Toon posts:

installatieprobleem Ubunt: scherm vol met strepen en lijnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik wilde Ubuntu installeren, heb de iso gedownload en geboot, maar als ik de installatiemenu inga, dan zie ik alleen allemaal blauwe en witte lijnen/strepen. Letters zijn vage vierkantjes. Ik kan dus geen installatoeopties kiezen oid. Ik maak gebruik van een laptop: amd xp-m 2600, 512 MB RAM, via s3g unichrome IGP. Iemand een idee?

• teun-v
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

teun-v

Koffie? ja graag...

Ik weet niet of dit ook voor jou gaat helpen, Dit probleem kreeg ik na het starten van x.org, dus na dat ubuntu was geinstalleerd. Dit lag bij mij toen aan de agp instellingen in de bios (oa. agp fast write). Controleer deze en stel ze juist in, dan zou het eigenlijk goed moeten werken.

Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
heb je de md5 hash gecontroleerd?

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

• kaconst
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-02 17:15
Probeer eens F3, er zou een optie moeten staan, iets met vga ofzo, probeer die optie eens.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

kaconst schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:03:
Probeer eens F3, er zou een optie moeten staan, iets met vga ofzo, probeer die optie eens.
wss is dat het ja.

Mijn ibook had er ook last van.
je moet een video optie meegeven aan de kernel (ik had als bootline: ppc32 video=radeonfb).

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet tijdens de installatie op F3 drukken en kon kon ik de vga mode kiezen.
Hij doet het nu. Iedereen bedank voor zijn suggesties
Pagina: 1