Toon posts:

Dap , Download wilt niet completen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Download accelerator 8 en ik heb nu lord of the rings battle for middle earth 2 demo gedownload nouw is hij klaar, en zegt hij kan bestand niet opslaan in geselecteerde pad, selecteer een andere. Nou probeer ik van alles bureaublad, gewoon c schijf , enz , enz maar maakt niks uit hij geeft dezelfde melding steeds opnieuw. Hoe compleet ik nou mijn download?

• TeXiCiTy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 19:17
Kijk eens bij de settings waar hij de data temporary opslaat voordat hij het naar de geselecteerde locatie kopieerd.
En heel stomme vraag: heb je genoeg schijfruimte? :p
Geven andere downloads ook probleem?
http://www.internetdownloadmanager.com/ vind ik zelf stukken beter

“A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away.” —Antoine De Saint-Exupery

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb genoeg ruimte. in de temp map staat niks.
en aan die andere dowloadmanager heb ik op dit moment niks.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 21:27 ]

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je zegt dat je genoeg ruimte hebt, maar heb je genoeg ruimte om twee keer de demo op te slaan? Waarschijnlijk propt DAP de demo ergens in een temp dir en probeert daarna te schrijven naar een locatie waar geen toegang tot is. Dat laatste kan bijvoorbeeld komen doordat je schijf vol niet genoeg ruimte heeft om de demo uit te pakken, of doordat je naar een cdrom oid zit te schrijven.

Ik kan mij trouwens vergissen hoor, maar een download manager is wel heel ouderwets. In de meeste browsers zit een ingebakken download manager die uitstekend werkt. Meer bandbreedte krijg je niet met aparte download managers. Je kunt er hoogstens een server mee irriteren omdat je meerdere lijnen opzet.

[ Voor 4% gewijzigd door dr snuggles op 14-02-2006 21:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou ik haal wel degelijk veeel hogere snelheden met dap dan ie, en ik heb 7 gig vrij dat is meer dan ruim voldoende voor die 1.5 GB demo

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:49:
nou ik haal wel degelijk veeel hogere snelheden met dap dan ie, en ik heb 7 gig vrij dat is meer dan ruim voldoende voor die 1.5 GB demo
IE heeft dan ook geen download manager.

Verwijderd

en het voordeel is dat je later kunt verder gaan met de download en dat je de download dan niet helemaal overnieuw moet downen.
Pagina: 1