Pesterij van TweakDsl + Cambrium + BBNed

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik start dit topic niet om te gaan "flamen".
Maar de titel beschrijft wel hun gedrag.

Ook ben ik mij bewust van de banden van Tweakers.net met TweakDsl, Tweakable, True, Cambrium, etc.

Dit verhaal is mij gisteravond pas (telefonisch) ter ore gekomen :
Mijn ex heeft begin december 2005 opgezegd bij TweakDSL.
Haar SurfDSL abonnement van € 39,95 p/m vond ze in vergelijking met IPB veel te duur.
Door de opzegtermijn, heeft zij pas op 20 december InternetPlusBellen aangevraagd bij de KPN.
Op 3 januari werd zij gebeld door de KPN dat haar aanvraag geanulleerd was omdat het ADSL gedeelte nog niet vrij gegeven was door BBNed.
Zij heeft op 3 januari gelijk weer een nieuwe aanvraag voor IPB ingediend.
Tevens TweakDsl gebeld en om opheldering gevraagd.
Die bevestigden alleen maar dat het ADSL gedeelte nog niet vrijgegeven was.
Maar ze zouden ervoor zorgen dat het nu wel wel gebeurde. Hooguit 3 werkdagen.
2 weken later belde zij TweakDsl weer op om te informeren naar de status.
Die zeiden dat de lijn nu echt vrij was.
Zij belde dus direkt de KPN op om het zelfde daar ook te controleren.
Die belden zo'n 2 uur later terug met de mededeling dat de lijn nog steeds volledig bezet was door BBNed.
Toen heeft ze het opgegeven en is in huilen uitgebarsten (leg ik straks uit).
Gisteren belde de KPN haar op met de mededeling dat ze IPB graag voor haar wilden aansluiten.
Maar de lijn was nog steeds bezet door BBNed dus moesten ze de aanvraag weer laten vervallen.
Mijn ex heeft gisteren toch weer met TweakDsl gebeld en het geprobeerd.
Ze kreeg van ene Floris te horen dat de lijn nog steeds bezet was en dat hij zou kijken wat hij hieraan kon doen. Het zou hooguit 3 werkdagen duren. (Bekend patroon ?)
Ook begon hij over een eventuele vergoeding. Alsof mijn ex nu nog in geld geïnteresseerd zou zijn (leg ik straks uit).
Dat was het.
Gisteren heeft ze opnieuw IPB aangevraagd bij de KPN.

's Avonds belde zij mij dus op, om te vragen of ik niet een keer kon bellen met TweakDsl.
Heb ik vandaag ook gedaan.
Het enige wat eruit gekomen is :
dat de lijn inderdaad nog bezet is door BBNed.
dat mijn telefoonnummer gevraagd werd zodat ik terug gebeld kon worden, als de lijn eventueel vandaag al vrij gegeven zou zijn (is niet gebeurd; de lijn zal dus nog bezet zijn).
De vrouw die ik sprak was ook heel achterlijk aan het giechelen toen ze dit voorstelde.
Dus ik verwachtte er al niet veel van. Wie houd wie nu voor de gek ?

Uitleg over dat in huilen uitbarsten (mag je ook overslaan) :
Heb ik vandaag ook aan de medewerkster van TweakDsl uitgelegd.
Bij mijn ex is al sinds december 2004 kleincellige longkanker geconstateerd.
Hierdoor raakt zij heel snel buiten adem. Alles is zo'n beetje een inspanning.
Het winkelcentrum, op een steenworp, is al een inspanning.
Sinds zij zo ziek is geworden, is zij voor contact met vrienden en familie die wat verder wonen, sterk afhankelijk van MSN Messenger.
(Bellen is voor haar gewoon te duur, vandaar die IPB aanvraag.)
Haar ziekte in combinatie met de zinloze pesterij werden haar gewoon teveel.
Ze ervaarde het als : "een van de laatste trappen mijn graf in. Zelfs dat wordt mij niet meer gegund."
Zelf vind ik het gewoon negatief, dom, saai en vervelend van TweakDsl en achterban.

Nu is mijn vraag :
Wat kan mijn ex in hemelsnaam doen zodat de lijn volledig vrij gegeven word door BBNed ?
Hoe kan ze druk uitoefenen dat dit direct gebeurd ?
Ze is radeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

mail effe je telefoonnummer aan <knip>, dan ga ik wat mensen een duwtje geven.

[ Voor 11% gewijzigd door burne op 16-02-2006 20:26 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkflex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-12-2008

funkflex

The real funkflex !

heeft ze bij Tweak aangegeven dat ze wou gaan migreren of heeft ze het compleet opgezegt, dus slooplijn ? Indien sloop dan kan je rekening houden met een cooldown periode van 3 weken, dit is simpel dat een ISP nog op het koper geregistreerd staat, wanneer dit zo is kan geen ENKEL ISP iets met die lijn doen, gewoon afwachten dan.

MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-08 16:13
m0n0 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 06:14:
heeft ze bij Tweak aangegeven dat ze wou gaan migreren of heeft ze het compleet opgezegt, dus slooplijn ? Indien sloop dan kan je rekening houden met een cooldown periode van 3 weken, dit is simpel dat een ISP nog op het koper geregistreerd staat, wanneer dit zo is kan geen ENKEL ISP iets met die lijn doen, gewoon afwachten dan.
Dat is allemaal achteraf inderadaad. Een overstap middels telco-telco aanvragen en na bevestiging dat het in orde is en ingepland staat opzeggen bij de oude ISP. Dat zou de beste methode geweest zijn, nu val je midden tussen onduidelijkheden in.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Heeft weinig met pesterijen te maken, heeft meer te maken met hoe gaar de ADSL (overstap) markt in nederland op dit moment nog in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
Het werkt prima, als je maar de procedure juist volgt. En hier gaat het vaak mis omdat mensen verkeerd geinformeerd worden vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:01
m0n0 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 06:14:
begin december opgezegd en half februari nog steeds niet vrijgegeven?? Lijkt mij dat dat ietsepietsie langer duurt dan 3 weken he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
Hoi allemaal.
Bedankt voor jullie reacties.
Heb vanmorgen maar weer geinformeerd bij TweakDsl.
Maar het is dus duidelijk uit hun handen.
Ze zitten dus al die tijd op een reactie te wachten van BBNed dat de lijn vrijgegeven is.

Burne, ik heb net mijn telefoonnummer per email naar je verstuurd.
Heb ook iets eerder al per email een verzoek verstuurd naar : contact@bbned.nl.

Man als dit snel lukt maken we iemand heel erg blij.
Jammer dat ze nu opnieuw door het aanvraag process bij KPN moet, maar dat is bijzaak.

Robert

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
bjck schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:49:
Het werkt prima, als je maar de procedure juist volgt. En hier gaat het vaak mis omdat mensen verkeerd geinformeerd worden vooral.
Bij een IPB aanvraag kan je de gebruike procedure echter niet helemaal verlopen, zie: http://www.kpn.com/kpn/sh...age=1253179#anchor1290198. Je moet sowieso zelf je ADSL opzeggen, connected by kpn of niet, en dan de nieuwe aanvraag doen. Zou wellicht kunnen dat ze alleen als de lijn connected was by kpn dat ze dan geen cooldown-periode in acht nemen? Of zijn ze dat verplicht?

• The Jester
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Ach, als de klant gewoon de rekeningen had voldaan, was de lijn nooit dichtgezet.
Het probleem is dat hij in de orderflow bij BBned bleef hangen. Dat is voor de klant erg vervelend, maar ze heeft een en ander toch echt aan zichzelf te danken. Voordat je lijn wordt dichtgezet heb je echt minimaal 3 maanden betalingsachterstand.

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:32
De vrouw die ik sprak was ook heel achterlijk aan het giechelen toen ze dit voorstelde.
Hey, die ken ik! Da's de zelfde dame die mij aan raadde om m'n abonnement bij Tweak maar op te zeggen omdat mijn toenmalige problemen toch niet opgelost zouden worden...

Dat heb ik dan ook prompt gedaan :D

edit:
Even wat gecorrigieerd naar wat meer netheid.

[ Voor 12% gewijzigd door bjck op 16-02-2006 22:22 ]

Liege, liege, liegebeest!

Verwijderd

bjck schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:49:
Werkt prima?!
Heb mijn abo bij xs4all, de BESTE van NL, 26-11-05 opgezegd. We zijn bijna 3 maanden verder en ik krijg nog steeds rekeningen. Ik krijg de schuld van het falen van de sloop omdat Versatel aan KPN door had moeten geven dat ik was overgestapt, terwijl xs4all dat zelf aan KPN door had moeten geven (staat op hun website). Het is gewoon diepe ellende als je wilt overstappen!

Verwijderd

The_Jester schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:46:
Ach, als de klant gewoon de rekeningen had voldaan, was de lijn nooit dichtgezet.
Het probleem is dat hij in de orderflow bij BBned bleef hangen. Dat is voor de klant erg vervelend, maar ze heeft een en ander toch echt aan zichzelf te danken. Voordat je lijn wordt dichtgezet heb je echt minimaal 3 maanden betalingsachterstand.
Volgens mij is dit nieuwe informatie. Ik lees nergens iets over een betalingsachterstand, alleen (weer) een paar ISP's die aan het klungelen zijn met opzeggingen. Waar heb je vandaan dat de ex van de TS een betalingsachterstand zou hebben? (Kan me voorstellen dat de lijn niet vrijgegeven wordt als je nog moet betalen....)

Dit is voor mij altijd al de reden geweest om geen ADSL te nemen. Bij kabelboeren gaat regelmatig iets mis, maar dan heb je tenminste maar met 1 kluns te maken. Bij ADSL heb je meestal met meer dan 1 kluns te maken die onderling ook nog eens baggerslecht communiceren. Maakt het allemaal nog net even iets hopelozer.... Maar als het gewoon werkt en je wil niks veranderen is er niets aan de hand natuurlijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 17:14 ]

• badkuip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:26
Misschien snap ik het wel niet, maar er is nog geen één woord gerept over een betalingsachterstand.
Dat is hier het probleem ook niet. Ik denk niet dat deze discussie niet aan de orde is en ik zie ook niet in dat deze reply meerwaarde geeft aan de discussie. Misschien vind ik deze reply wel asociaal maar daar wil ik niet over uitwijden, dat draagt helemaal niet meer bij aan het topic.

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Goed. Ik bemoei me er verder niet mee. Op het moment dat Cambrium-personeel informatie over klanten in fora gaat posten gaan we te ver.

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Indien er sprake zou zijn geweest van een betalingsachterstand dan zou dat de TS wel ter gehore zijn gekomen bij zijn contacten met TweakDSL. Dit is namelijk voor zover ik weet de partij die de rekening int, en vervolgens zelf na het innen de gelden voor het koper aan BBNed overmaakt.

TS: In welke plaats woont de persoon waar het hier over gaat? Indien het bij mij in de buurt is, dan kan ik kijken of er een tijdelijke oplossing gevonden kan worden in samenwerking met iemand bij haar uit de buurt. Denk hierbij bijv aan een tijdelijke draadloze verbinding totdat de verbinding van KPN is opgeleverd.

Hier kon uw advertentie staan

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

NxCPU schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:21:
Hoi allemaal.
Bedankt voor jullie reacties.
Heb vanmorgen maar weer geinformeerd bij TweakDsl.
Maar het is dus duidelijk uit hun handen.
Ze zitten dus al die tijd op een reactie te wachten van BBNed dat de lijn vrijgegeven is.

Burne, ik heb net mijn telefoonnummer per email naar je verstuurd.
Heb ook iets eerder al per email een verzoek verstuurd naar : contact@bbned.nl.

Man als dit snel lukt maken we iemand heel erg blij.
Jammer dat ze nu opnieuw door het aanvraag process bij KPN moet, maar dat is bijzaak.

Robert
Het is uitermate klote voor je en je ex, dat als eerste.

Maar, nu je weet dat Cambrium/true/tweakDSL hier niets aan kunnen doen en het puur aan BBned ligt zou je misschien er goed aan kunnen doen om je openingspost te editen ( met de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop dus ) want nu zet je onterecht een aantal mensen/partijen in kwaad daglicht.

Ik ken een Floris die bij TweakDSL werkte (verleden tijd) en als we het hier over dezelfde persoon hebben weet ik zeker dat hij, juist hij niet het soort persoon is dat klootzakkerig toezeggingen doet waarvan hij weet dat hij ze niet na kan komen.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:21

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

De eenvoudigste oplossing is het aanvragen van een tweede telefoonlijn (en daarop IPB) en zogauw die ligt gewoon de eerste volledig af laten sluiten door KPN. Dan kan BBNed erop blijven hangen wat ze willen, maar ze zijn weg.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• carpin
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-12-2022
Mr. Liu schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:40:
De eenvoudigste oplossing is het aanvragen van een tweede telefoonlijn (en daarop IPB) en zogauw die ligt gewoon de eerste volledig af laten sluiten door KPN. Dan kan BBNed erop blijven hangen wat ze willen, maar ze zijn weg.
Kijk deze oplossing is geniaal.
_/-\o_
Op deze manier vraag ik nu adsl2+ aan want overstappen was lastig, dus om de problemen voor te zijn is dit het beste.

• bjck
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:59:
[...]

Werkt prima?!
Heb mijn abo bij xs4all, de BESTE van NL, 26-11-05 opgezegd. We zijn bijna 3 maanden verder en ik krijg nog steeds rekeningen. Ik krijg de schuld van het falen van de sloop omdat Versatel aan KPN door had moeten geven dat ik was overgestapt, terwijl xs4all dat zelf aan KPN door had moeten geven (staat op hun website). Het is gewoon diepe ellende als je wilt overstappen!
Compleet offtopic, maar wil toch even reageren hierop.

Ik heb het over de technische afhandeling van een isp-isp migratie of telco-telco migratie. Dus van één DSL aanbieder overstappen naar een andere. Adminsitratief houden ze er allemaal andere verhalen op na, net als de 'te volgen procedure handleiding' is overal anders.

KPN adviseert je zelfs (nogsteeds) de ouderwetse methode van eerst opzeggen en daarna aanvargen als de lijn vrij is. Alsof de telco-telco migratie nogsteeds niet bestaat die al sinds eind 2004 mogelijk is. Andere zeggen dat je niet zelf hoeft op te zeggen, wat natuurlijk helemaal kolder is gezien je nieuwe ISP niet een contract tussen jou en een andere partij kan opzeggen. Informeren middels de afgesproken berichtgeving dat een lijn wordt overgezet wel, maar wie zegt dat elke ISP dit als een opzegging verwerkt immers.

Hier is heel simpel (toch nogsteeds vervelend) wat er mis gaat bij XS4all. Ze zeggen de lijn op bij KPN-DSL, die wijst de opzegging af omdat er een overstap loopt naar een andere partij en dus niet opgezegd/gesloopt kan worden. Blijkbaar stopt de taak van XS4all dan opeens die voor jou een opzegging moet verwerken in plaats van dat ze het netjes afhandelen.

Al zou Versatel 'vergeten' een bericht naar KPN-DSL te sturen over de overstap heb je nogsteeds opgezegd bij XS4all en kunnen ze het (met KPN-DSL) netjes uitzoeken en afhandelen. Jij moet daar niet de dupe van zijn en achteraan moeten gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door bjck op 16-02-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NxCPU
  • Niet online
@Burne :
Bedankt in ieder geval voor wat je tot nog toe allemaal gedaan hebt.
Het volgende moet gewoon gezegd worden. Je moet zelf maar beslissen of je mijn ex nog wilt helpen.
Dit is allemaal gelijk na de email die ik je verstuurde. De reacties na mijn eigen reactie had ik nog niet gelezen.

@The_Jester :
Je bent bent onbeschoft en ook nog dom omdat je jezelf verraden hebt :
Want nu weten we wie er woensdag dus op onbeschofte manier hetzelfde tegen haar gesnauwd heeft door de telefoon : "Had je je rekeningen maar moeten betalen mens."
(Sinds Cambrium de helpdesk van TweakDSL bemand is het veranderd in een ombeschofte niet-helpdesk.)

Je "openbaring" is om het zacht te zeggen zwaar uit verband gerukt.
Maar je wilde het zelf dus krijg je de hele bak stront over je heen.

Ik ben niet begonnen !

De feiten die niet vermeld zijn door The_Jester :

Ten eerste wist ik toen ik het topic plaatste, hier niets van.
Heb net het hele verhaal gehoord toen ik mijn ex belde.

Ten tweede was de volledige zogenaamde "betalingsachterstand" in december 2005 dmv storting bij het postkantoor overgemaakt.

Ten derde is de zogenaamde betalingsachterstand ontstaan door die lekkere onbeschofte onbehulpzame niet-helpdesk van TweakDSL/Cambrium. Wie betaalt er nu voor iets wat hij/zij niet krijgt ? :

Die lekkere brakke E-Tech ADSL Modem Router (4-poorts blauw) van jullie bleef zijn eigen instellingen maar spontaan overschrijven. Vanaf het begin.

Hierover hebben mijn ex (en ik in het verleden) vele, vele malen met jullie helpdesk contact gezocht (tijdens de garantie !).
Kreeg zij te horen dat ze maar steeds de reset truc moest uitvoeren met een veiligheidsspeld.
Maar ja dan stond ze alweer te piepen en te hijgen van de inspanning.
Als het resetten al lukte, moest ze het modem ook nog opnieuw instellen.
Dat lukt haar gewoon niet. Begrijp dat dan !
Dan belde ze mij maar weer op om het modem te resetten en in te stellen.
(Verder is er niemand in haar direkte omgeving die haar hiermee kan helpen.)
Daar heb je toch een ISP helpdesk voor ?
Maar geen probleem toch, bij in gebreke blijven van een goede helpdesk :
Even na het werk vanuit Amsterdam naar Nijmegen rijden om een modem (eventueel eerst te resetten) en dan opnieuw in te stellen.
Amsterdam ----> Nijmegen in de spits : 3, soms 3 1/2 uur.
En dan weer terugrijden omdat ik de volgende dag weer moest werken : 1 1/2 uur.
Hielp op het laatst niet meer, omdat de "admin" "password" login niet meer werkte.
"Dan maar eerst resetten en minstens 4 uur uit laten staan. En opnieuw proberen" zeiden ze bij de TweakDSL helpdesk.
Dit was de "never ending story".

(Oja, één keer moest ik voor mijn werk een maand naar Engeland.
Ben ik net 2 dagen weg, heeft dat modem weer bad karma.
Had ik zeker even op en neer moeten reizen.
Kortom na 1 1/2 week zonder internet, heeft ze het modem maar door een vriendin naar Orbit in Nijmegen laten brengen om te laten resetten en instellen.
Weet niet wat het gekost heeft, maar het was in ieder geval niet gratis.
Voordat ik terug was, moest deze exercitie nog een keer herhaald worden.)

Volgens mij heeft TweakDSL een betalingsachterstand bij mij, ventje.

Maar het word nog sterker.
Op de bovenkant van de doos van het modem staat met rode letters en geel omrand "5 years warranty".

Maar na "3 years" en net na de opzegging van het abonnement (begin december 2005)
(trek je conclusies) :
Ik ging onze zoon ophalen bij mijn ex.
Het modem had al weer een week een bad karma. (Ze durfde mij al niet meer hierover te bellen.)
Ik heb de helpdesk van TweakDSL maar weer gebeld en uitgelegd dat tijdens het rebooten (na het instellen) het modem weer compleet was vast gelopen. (Ik wist nog van niets af toen.)
("admin" "password" werkte ook weer niet.)
De jongen die mij te woord stond heeft mij rustig laten uitpraten.
Maar zei toen dat het modem 3 jaar oud was en gaf mij het telefoonnummer van E-Tech support.
Want die namen de garantie verder over. (Ik proefte wel een "What do we care ?" sfeertje.)
Huh ? WTF ? Ik belde toch niet voor een garantieclaim ?

Maar goed, E-Tech support dus gebeld, de bekende trucs doorgelopen. Niets hielp.
Firmware versie moest ik doorgegeven. Maar die was veel te oud.
Ik kon wel de nieuwste firmwareversie per email ontvangen met instructies.
Ook gaf hij mij nog een ander user password : iets met epicrouter ?
(Hij begreep niet waarom ik dat niet van TweakDSL. had door gekregen.)
Geef ik het email adres van mijn ex op, maar die kan daar dus niet bij.
Maar mijn ex zei :
Ach voor die paar weken laat maar zitten.
Ook steeds die lange wachtrij als je die niethelpdesk van ze belt.

Later bij een koffie en sigaretje, zag ik het stortingsbewijs aan TweakDSL op de eettafel liggen.
Maar ja we zijn uit elkaar, dus dat gaat mij niets aan.

@The_Jester :

Je had met je gesnauw tegen iemand die dit jaar nog waarschijnlijk overlijdt.
Jullie hebben je bloedgeld allang, waar totaal geen service voor verleend is, en nog verdomme dmv storting bij het postkantoor ontvangen tegelijk met de opzegging in december.
(Zodat het niet bleef "hangen" door de feestdagen. Daarvoor was het trouwens veel te vroeg in december.)
Dat weet je verdomd goed. Anders lieg je. Het werd deze week tot 2 keer bevestigd tegen mij, door twee verschillende collega's van je : "Ja ik kan zien dat het in december al betaald was, meneer."

Weet je hoelang er in 2005 géén internetverbinding is geweest door dat brakke kut-modem ?
Datzelfde kut-modem dat jullie niet wilden omruilen voor een exemplaar met, of voorzien van de meest recente firmware.
En dan het lef hebben om te snauwen "Had je je rekeningen maar moeten betalen mens".
Misschien wordt het tijd dat mijn ex eens geld van jullie gaat eisen.
Voor de downtime in 2005 en het vast houden van de teleoonlijn in 2006.
Ik zal mijn best doen om haar zover te krijgen.
Zal ook wel in het nieuws terecht komen.

Hé clown, ga terug naar je adsl kraampje en wissel het uithangbord met "ADSL" erop, weer om met het originele "zelfgemaakte limonade" uithangbord.

Dus The_Jester,
Hou jij die grijns maar op je clownsgezicht, dan is je mond net ver genoeg open om die beerput vol stront erin om te keren.
Volgende keer als je het luik van één van jullie vele beerputten vol stront en smeerlapperij opentrekt, informeer dan eerst wie hem gevuld heeft.
Maar ga dan zeker niet vlak onder het luik staan wachten. Sukkeltje !
Oh ja, ben je ook misschien niet vergeten te vertellen dat jullie met opzet van tijd tot tijd het modem om zeep hielpen ?Kijken wie de oorlog zou winnen, mijn ex of jullie ?

Als het mocht volgens de regels van dit forum, had ik nog tegen je gezegd : "Hou je bek en val dood !".
Maar ja zulke dingen mag je hier niet zeggen.
Dus The_Etter/The_Jester, ga maar weer met je (f)luit spelen, dan val je niemand lastig.

Hou je ADSL-lijntje en snuif er maar lekker aan.
Geld krijgen jullie er niet meer voor. Hebben jullie geen recht meer op vanwege een opzegging.
Vanwaar in één keer die ijverigheid ? Juist nu jullie op geen enkele cent meer recht hebben.
Toen het van jullie verwacht werd deden jullie geen ene reet.

@ Jumpstart :
Ik pas mijn openingspost dus niet aan.
TweakDSL = Cambrium = BBNed.
De 3 maanden zogenaamde "betalingsachterstand" inclusief december 2005 waren ook in december 2005 bijgeschreven op de rekening van TweakDSL.
Deze waren bewust achtergehouden totdat er eens een keer service door TweakDSL verleend zou worden.
Maar toen het besluit was genomen om het contract met TweakDSL op te zeggen, is ze ook direkt tot volledige betaling overgegaan.
Een storting bij het postkantoor ook nog.

Dus TweakDSL (overgenomen door Cambrium = eigendom van BBNed), blijf maar lekker de afgrond in glijden.
Wanneer jullie echt nieuws zijn, staat het bij de failliesementen.

Het is niet altijd zo geweest bij TweakDSL/Cambrium.
En waarschijnlijk is niet al hun personeel verzot op een strontbad.
Eind 2002, begin 2003 was het nog groeiende. Super service bij de helpdesk.
Maar na de zomer van 2003 kwam de klad er al in.
Tja als een bedrijf gaat groeien dan wordt het meestal wat stugger allemaal.

Man ik ben het zat.
Ik ga slapen.
Positief denken en bezig zijn is toch minder belastend.

[ Voor 35% gewijzigd door NxCPU op 17-02-2006 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
En met dit slotbericht is het welletjes. Niet zozeer wegens het bericht, maar vanwege de toekomst van dit topic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.