Ik start dit topic niet om te gaan "flamen".
Maar de titel beschrijft wel hun gedrag.
Ook ben ik mij bewust van de banden van Tweakers.net met TweakDsl, Tweakable, True, Cambrium, etc.
Dit verhaal is mij gisteravond pas (telefonisch) ter ore gekomen :
Mijn ex heeft begin december 2005 opgezegd bij TweakDSL.
Haar SurfDSL abonnement van € 39,95 p/m vond ze in vergelijking met IPB veel te duur.
Door de opzegtermijn, heeft zij pas op 20 december InternetPlusBellen aangevraagd bij de KPN.
Op 3 januari werd zij gebeld door de KPN dat haar aanvraag geanulleerd was omdat het ADSL gedeelte nog niet vrij gegeven was door BBNed.
Zij heeft op 3 januari gelijk weer een nieuwe aanvraag voor IPB ingediend.
Tevens TweakDsl gebeld en om opheldering gevraagd.
Die bevestigden alleen maar dat het ADSL gedeelte nog niet vrijgegeven was.
Maar ze zouden ervoor zorgen dat het nu wel wel gebeurde. Hooguit 3 werkdagen.
2 weken later belde zij TweakDsl weer op om te informeren naar de status.
Die zeiden dat de lijn nu echt vrij was.
Zij belde dus direkt de KPN op om het zelfde daar ook te controleren.
Die belden zo'n 2 uur later terug met de mededeling dat de lijn nog steeds volledig bezet was door BBNed.
Toen heeft ze het opgegeven en is in huilen uitgebarsten (leg ik straks uit).
Gisteren belde de KPN haar op met de mededeling dat ze IPB graag voor haar wilden aansluiten.
Maar de lijn was nog steeds bezet door BBNed dus moesten ze de aanvraag weer laten vervallen.
Mijn ex heeft gisteren toch weer met TweakDsl gebeld en het geprobeerd.
Ze kreeg van ene Floris te horen dat de lijn nog steeds bezet was en dat hij zou kijken wat hij hieraan kon doen. Het zou hooguit 3 werkdagen duren. (Bekend patroon ?)
Ook begon hij over een eventuele vergoeding. Alsof mijn ex nu nog in geld geïnteresseerd zou zijn (leg ik straks uit).
Dat was het.
Gisteren heeft ze opnieuw IPB aangevraagd bij de KPN.
's Avonds belde zij mij dus op, om te vragen of ik niet een keer kon bellen met TweakDsl.
Heb ik vandaag ook gedaan.
Het enige wat eruit gekomen is :
dat de lijn inderdaad nog bezet is door BBNed.
dat mijn telefoonnummer gevraagd werd zodat ik terug gebeld kon worden, als de lijn eventueel vandaag al vrij gegeven zou zijn (is niet gebeurd; de lijn zal dus nog bezet zijn).
De vrouw die ik sprak was ook heel achterlijk aan het giechelen toen ze dit voorstelde.
Dus ik verwachtte er al niet veel van. Wie houd wie nu voor de gek ?
Uitleg over dat in huilen uitbarsten (mag je ook overslaan) :
Heb ik vandaag ook aan de medewerkster van TweakDsl uitgelegd.
Bij mijn ex is al sinds december 2004 kleincellige longkanker geconstateerd.
Hierdoor raakt zij heel snel buiten adem. Alles is zo'n beetje een inspanning.
Het winkelcentrum, op een steenworp, is al een inspanning.
Sinds zij zo ziek is geworden, is zij voor contact met vrienden en familie die wat verder wonen, sterk afhankelijk van MSN Messenger.
(Bellen is voor haar gewoon te duur, vandaar die IPB aanvraag.)
Haar ziekte in combinatie met de zinloze pesterij werden haar gewoon teveel.
Ze ervaarde het als : "een van de laatste trappen mijn graf in. Zelfs dat wordt mij niet meer gegund."
Zelf vind ik het gewoon negatief, dom, saai en vervelend van TweakDsl en achterban.
Nu is mijn vraag :
Wat kan mijn ex in hemelsnaam doen zodat de lijn volledig vrij gegeven word door BBNed ?
Hoe kan ze druk uitoefenen dat dit direct gebeurd ?
Ze is radeloos.
Maar de titel beschrijft wel hun gedrag.
Ook ben ik mij bewust van de banden van Tweakers.net met TweakDsl, Tweakable, True, Cambrium, etc.
Dit verhaal is mij gisteravond pas (telefonisch) ter ore gekomen :
Mijn ex heeft begin december 2005 opgezegd bij TweakDSL.
Haar SurfDSL abonnement van € 39,95 p/m vond ze in vergelijking met IPB veel te duur.
Door de opzegtermijn, heeft zij pas op 20 december InternetPlusBellen aangevraagd bij de KPN.
Op 3 januari werd zij gebeld door de KPN dat haar aanvraag geanulleerd was omdat het ADSL gedeelte nog niet vrij gegeven was door BBNed.
Zij heeft op 3 januari gelijk weer een nieuwe aanvraag voor IPB ingediend.
Tevens TweakDsl gebeld en om opheldering gevraagd.
Die bevestigden alleen maar dat het ADSL gedeelte nog niet vrijgegeven was.
Maar ze zouden ervoor zorgen dat het nu wel wel gebeurde. Hooguit 3 werkdagen.
2 weken later belde zij TweakDsl weer op om te informeren naar de status.
Die zeiden dat de lijn nu echt vrij was.
Zij belde dus direkt de KPN op om het zelfde daar ook te controleren.
Die belden zo'n 2 uur later terug met de mededeling dat de lijn nog steeds volledig bezet was door BBNed.
Toen heeft ze het opgegeven en is in huilen uitgebarsten (leg ik straks uit).
Gisteren belde de KPN haar op met de mededeling dat ze IPB graag voor haar wilden aansluiten.
Maar de lijn was nog steeds bezet door BBNed dus moesten ze de aanvraag weer laten vervallen.
Mijn ex heeft gisteren toch weer met TweakDsl gebeld en het geprobeerd.
Ze kreeg van ene Floris te horen dat de lijn nog steeds bezet was en dat hij zou kijken wat hij hieraan kon doen. Het zou hooguit 3 werkdagen duren. (Bekend patroon ?)
Ook begon hij over een eventuele vergoeding. Alsof mijn ex nu nog in geld geïnteresseerd zou zijn (leg ik straks uit).
Dat was het.
Gisteren heeft ze opnieuw IPB aangevraagd bij de KPN.
's Avonds belde zij mij dus op, om te vragen of ik niet een keer kon bellen met TweakDsl.
Heb ik vandaag ook gedaan.
Het enige wat eruit gekomen is :
dat de lijn inderdaad nog bezet is door BBNed.
dat mijn telefoonnummer gevraagd werd zodat ik terug gebeld kon worden, als de lijn eventueel vandaag al vrij gegeven zou zijn (is niet gebeurd; de lijn zal dus nog bezet zijn).
De vrouw die ik sprak was ook heel achterlijk aan het giechelen toen ze dit voorstelde.
Dus ik verwachtte er al niet veel van. Wie houd wie nu voor de gek ?
Uitleg over dat in huilen uitbarsten (mag je ook overslaan) :
Heb ik vandaag ook aan de medewerkster van TweakDsl uitgelegd.
Bij mijn ex is al sinds december 2004 kleincellige longkanker geconstateerd.
Hierdoor raakt zij heel snel buiten adem. Alles is zo'n beetje een inspanning.
Het winkelcentrum, op een steenworp, is al een inspanning.
Sinds zij zo ziek is geworden, is zij voor contact met vrienden en familie die wat verder wonen, sterk afhankelijk van MSN Messenger.
(Bellen is voor haar gewoon te duur, vandaar die IPB aanvraag.)
Haar ziekte in combinatie met de zinloze pesterij werden haar gewoon teveel.
Ze ervaarde het als : "een van de laatste trappen mijn graf in. Zelfs dat wordt mij niet meer gegund."
Zelf vind ik het gewoon negatief, dom, saai en vervelend van TweakDsl en achterban.
Nu is mijn vraag :
Wat kan mijn ex in hemelsnaam doen zodat de lijn volledig vrij gegeven word door BBNed ?
Hoe kan ze druk uitoefenen dat dit direct gebeurd ?
Ze is radeloos.