Hallo tweakers,
Daar mn eerste poging onder 'Complete systemen en laptops' helaas op slot werd gegooid..doe ik alsnog een 2e poging om alsnog de benodigde informatie bij jullie op te doen
Mijn vraag: Ik zoek een 15 inch(15,4 mag ook) notebook. De eisen:
-------------------------------------------------------
-1800 euro budget
-Alleen 15 inch of 15,4 inch
-1Gb geheugen
-minimaal Ati X800XT evt geforce 7800
-Notebook moet te bestellen zijn in nederland, liefst geen internetwinkel
-Geen fujitsu siemens, dit omdat er met bepaalde series(3438) problemen zijn
-Geen alienware, dit ivm als ik problemen ondervind, ik toch een hoop problemen
tegen verwacht te komen met het repareren, aangezien ze voor zover ik heb kunnen achterhalen
geen servicepunt in NL hebben.
------------------------------------------------------
Ik heb van alles afgezocht maar kom voor een notebook met mijn VGA eisen alleen 17 inch varianten
tegen.
Ik heb wel wat feedback uit mn vorige topicje kunnen halen maar daar werd door enkele replys ook alleen de 17 inch variant aangehaald....
Hopelijk krijg ik nu de kans om wat meer mede tweakers hier hun antwoord op te laten geven zodat ik niet 'met tegenzin'
uiteindelijk een 17 inch notebook Xxodd / promedion ga kopen.
Thx!-Endy
Daar mn eerste poging onder 'Complete systemen en laptops' helaas op slot werd gegooid..doe ik alsnog een 2e poging om alsnog de benodigde informatie bij jullie op te doen
Mijn vraag: Ik zoek een 15 inch(15,4 mag ook) notebook. De eisen:
-------------------------------------------------------
-1800 euro budget
-Alleen 15 inch of 15,4 inch
-1Gb geheugen
-minimaal Ati X800XT evt geforce 7800
-Notebook moet te bestellen zijn in nederland, liefst geen internetwinkel
-Geen fujitsu siemens, dit omdat er met bepaalde series(3438) problemen zijn
-Geen alienware, dit ivm als ik problemen ondervind, ik toch een hoop problemen
tegen verwacht te komen met het repareren, aangezien ze voor zover ik heb kunnen achterhalen
geen servicepunt in NL hebben.
------------------------------------------------------
Ik heb van alles afgezocht maar kom voor een notebook met mijn VGA eisen alleen 17 inch varianten
tegen.
Ik heb wel wat feedback uit mn vorige topicje kunnen halen maar daar werd door enkele replys ook alleen de 17 inch variant aangehaald....
Hopelijk krijg ik nu de kans om wat meer mede tweakers hier hun antwoord op te laten geven zodat ik niet 'met tegenzin'
Thx!-Endy