XLerate PRO ruilen voor Live 1024 ?

Pagina: 1
Acties:

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18:55
Ik heb nu een Terratec XLerate PRO (Vortex2) icm een Labtec LCS2612 speakersetje... Nu wil ik de FPS1500 gaan kopen... En ik wil natuurlijk wel gebruik gaan maken van 4 speakers, en dat moet ook werken onder Win2k... En dat is me tot nu toe nog niet gelukt met m'n Vortex2...:(
Daar komt nog eens bij dat de Live wel mooie software erbij geeft zitten waarmee je echt alles kan aanpassen... Denken jullie dat het verstandig is die Vortex2 te verkopen en daar in de plaats een Live te kopen?

Thx,

Martijn

P.S. Een argument als "de Vortex2 heeft A3D 2.0 geldt niet echt bij mij, ik speel namelijk bijna nooit een spel"...

• Martijn
Niemand? :'(

Verwijderd

Ik wil wel ruilen

Verwijderd

hmmm .... een vortex2 is kwalitatief beter in geluidskwaliteit dan die 1024 vooral A3D v2.0 is hardware matig
en soundblaster emuleert dit via hun eigen chip...

en ik heb zelf ook die Pro uitvoering en maak gebruik van 4 speakers ..
en onder divx lekker met dolby :p

en met spelletjes lekker met a3d .. en dan met 4 speakers en een subwoofer erbij :P kan ik me spellen blindelings spelen ..
dus ik heb er verders geen problemen mee om 4 speakers te gebruiken ...

• Martijn
Maar heb jij dan drivers voor Win2k waarmee ik 4-speaker support heb??

Verwijderd

nee maar als je bv de vortex drivers eens instaleerde (( te vinden op de site van de ABIT KT& FaQ

zal zo url eff zoeken als je die zelf niet heb ..

iedergeval daar kan je ook de win2k drivers vinden namelijk ..
ik zelf heb liever voorkeur naar win 98 omdat die verre het vlugst is met spellen etc ..maar ok ieder zijn eigen meniing daarover...
maar kijk daar maar eens en download die hab ..

• Martijn
www.vortexofsound.com heeft ze in ieder geval niet, die linked naar de ftp van Aureal die niet meer bestaat ! :(
Pagina: 1