Toon posts:

Netwerk gedeeltelijk er zomaar uitgevlogen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn netwerk. M'n netwerk bestaat uit 2 computers via gebruik maken van een Annex A sweex router. Dit heef altijd goed gewerkt, hoogstens een probleempje in de zoveel maanden. Maar nu lijkt er een groot probleem aan de gaande te zijn. De pc die beneden staat en in port 2 zit kan wel gebruik maken van internet. De pc die boven staat, en tevens van mijzelf is, kan niet in de router komen, geen verbinding met het internet verkrijgen en ook geen ipconfig /renew oproepen, en geen ip verkrijgen.
Wat ik al heb geprobeert:
- Porten omwisselen
- Router resetten, en aan/uit doen
- Netwerkverbinding inschakelen/uitschakelen (deze wil tevens niet meer aan)
- Moederbord drivers er proberen af te flikkeren, zonder succes.. maar ik krijg ze er ook niet op (erover heen zeg maar)

Normaal krijg ik het zo gefixed maar aangezien hij de mobo drivers er ook niet af krijgt, zit ik met een groot probleem. Als iemand het week post het plz danku

Verwijderd

Topicstarter
Heb mobo drivers er helemaal afgeflikkert, en weer op gezet. Maar krijg een blue-screen @ boot. Dit wordt dan maar weer formatteren. VERDOMME WINDOWS!!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06:55

M-ThijZ

Riding on Rails

ho ho, rustig maar mannetje.
Volgens mij is dit niet helemaal de bedoeling.

Ik begrijp je verhaal ook niet helemaal, maar dat zal dan wel aan mij liggen.

Verwijderd

2 offtopic replies trashed

• Qman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2021

Qman

Tha Lup

Heb je de mogelijkheid om je kabel te verwisselen en/of door te meten?
Ik heb zo het vermoeden dat je kabeltje namelijk ghaar is...

Verwijderd

Topicstarter
Heb het "opgelost" dmv. een nieuwe windh00s installatie. Zal wel een driver (mobo driver) issue zijn geweest :x
Pagina: 1