Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kapotte hoofdtelefoonaansluiting.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik merk dat er bij veel mensen hun hoofdtelefoonaansluiting na verloop van tijd stuk gaat, heb ik bedacht om er maar een topic over te maken. Zo kunnen mensen misschien met behulp van dit topic hun hoofdtelefoonaansluiting weer maken, met het advies van de vriendelijke members :Y)

• Intergalactrick
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:56
Heb je zelf nog tips? :)

Verwijderd

Topicstarter
neuj, ik heb me mp3-splere gewoon ter reparatie gestuurd dat is dus tip 1.

Tip 1: Kijk of je nog garantie hebt op je mp3-spler. Zo ja, neem contact op met de leverancier, zo nee, ga verder met tip 2

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

tip 2.
Loop een electrozaak binnen koop een nieuwe stekker en solderen maar...

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het helpt ook om steeds de plug eruit te trekken als je geen muziek luisterd....

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
DannyVersluis schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:34:
Het helpt ook om steeds de plug eruit te trekken als je geen muziek luisterd....
dan komt er volgens mij, juist stof en vuil in je ingang. Bij mijn Muvo2 was dit ook het geval, even ge-RMA-ed. En netjes binnen 1,5 week een nieuwe in huis.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:04

NoTimeRemains

I know

zo veel mogelijk de koptelefoon laten zitten.
hij gaat niet kapot door slijtage van de stroompjes die er doorheen lopen.
hij gaat kapot door het veel in een uit steken van de koptelefoon... iig dat is bij mij al 2x gebeurd

This is the Way.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Niet alleen door het in en uitsteken van de koptelefoonplug. Er kan ook frictie ontstaan als de speler met de koptelefoonplug erin in bijvoorbeeld je broekzak zit. Vooral als de koptelefoonaansluiting aan de zijkant zit, en niet aan de bovenkant komt dit voor. In dat geval kun je beter de koptelefoonplug eruit halen.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:32

weebl

YARR!

job schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:22:
tip 2.
Loop een electrozaak binnen koop een nieuwe stekker en solderen maar...
Tip 2b:

Voer tip 2. niet uit indien je nog garantie hebt. Stuur de speler dan op naar de fabrikant

Mijn excuses voor het eventueel flamerig overkomen van deze reactie...

Maar hoeveel mensen zijn er denk je die hun mp3-speler openslopen om er een nieuwe (passende :X ) koptelefoonaansluiting in te solderen zonder de hele speler naar de filistijnen te helpen. Als je een 30 euro Blokker Xiron speler hebt, dan is dit risico nog wel te overzien, maar niemand gaat dit met zijn 60 gb ipod video doen (om maar wat te noemen).

Mijn echte tip:

Kijk eens in het Creative Zen-Micro topic (vooral de oude delen). De eerste versies van deze speler hadden erg veel last van dit probleem. En er zijn een aantal mensen daar die er een creative ( ;) ) en veilige oplossing voor hebben gevonden.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Kapotte hoofdtelefoonaansluitingen lijken heel overeenkomstig, maar het is in werkelijkheid een speler specifiek probleem. Wat mij betreft kan dat dus binnen de topics over de betreffende spelers blijven.
Tevens is de topicstart wel erg mager voor eens "groot" topic. Met een uitgebreider verhaal was je een stuk verder gekomen. Overigens is het bij twijfel niet onverstandig een mod te vragen of je ook wat in je topic zien. Deze is dus dicht... :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.