Windows Defender

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:56

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
Microsoft AntiSpyware is nu Windows Defender geworden. Ik heb de oude beta eerst van mijn pc verwijderd en daarna wilde ik de nieuwe beta2 installeren. Echter krijg ik tijdens het installeren een foutmelding: Error 1609...

Iemand enig idee? Ik las op een andere site dat meer mensen dit probleem hebben echter nog geen oplossingen e.d.

I intend to live forever. So far, so good.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:24

Verwijderd

gewoon een nieuwe gebruiker met de naam users aanmaken, microsoft defender instaleren daarna gebruiker weer verwijder 8)

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:56

IkWilbert

Het is mij!

Topicstarter
Yohoo bedankt!

Dit werkt als een trein :)

I intend to live forever. So far, so good.

Verwijderd

ckers, microsoft heeft altijd wel ergens een achterdeur :P die je kunt gebruiken

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-07 19:59
kromme windows.

khad hier precies hetzelfde :S.

maarja kzal het maar op de beta steken zkr.

edit:

mmh krom. ik heb naast mijn gast account en het admin account een nieuw account users gemaakt.

het installeren ging goed.

nu wil ik dat account terug verwijderen. gaat dat niet omdat er dan geen account meer over is (admin en gast account tellen niet mee)

vet dom. of weet iemand hoe dat wel kan??

[ Voor 63% gewijzigd door kami124 op 14-02-2006 23:29 ]

Verwijderd

Thnx 4 the tip!

Wel vaag weer hoor.. windows...blijft toch een apart programma B)

Verwijderd

kami124 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:10:
kromme windows.

khad hier precies hetzelfde :S.

maarja kzal het maar op de beta steken zkr.

edit:

mmh krom. ik heb naast mijn gast account en het admin account een nieuw account users gemaakt.

het installeren ging goed.

nu wil ik dat account terug verwijderen. gaat dat niet omdat er dan geen account meer over is (admin en gast account tellen niet mee)

vet dom. of weet iemand hoe dat wel kan??
code:
1
(Start -> Run...) net localgroup Users /delete

Werkt niet?

• kami124
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:20:
[...]

code:
1
(Start -> Run...) net localgroup Users /delete

Werkt niet?
Ik heb pc weer teruggezet want al mijn desktop settings waren anders omdat ik standaard op "users" account kwam terwijl ik op admin account wou.

maar wat jij zegt werkt ook, khad het vanmiddag btw ook net op ander topic gezien.

(hier iets uitgebreider wat hij bedoelt:

1. (Start -> Run...) net localgroup Users /add
2. Install WindowsDefender.msi.
3. (Start -> Run...) net localgroup Users /delete)

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 11:39

Macabre

Euhh...

Goedenacht :) heb een beetje te veel bier gehad maar goed, toch mijn vraag...

ik ben nu bij een vriend van me en ik heb net Windows Defender geinstalleerd en moet dit nu de plaats innemen van Microsoft Anti-Spyware? dat had tenminste een icoontje in de tray en ik wist dat het prog me beschermde....

Werkt het nu alleen net zoiets als ad-aware?? Zoiets dat spyware alleen werdijderd zodra het op de pc staat? Of werkt het als een prog dat spyware tegengaat zodat het niet eens de pc binnenkomt ?

zonder een icoontje vind ik het toch een beetje vaag...

plz een antwoord

..:: Specs ::..

Verwijderd

Macabre schreef op zondag 19 februari 2006 @ 02:23:

ik ben nu bij een vriend van me en ik heb net Windows Defender geinstalleerd en moet dit nu de plaats innemen van Microsoft Anti-Spyware? dat had tenminste een icoontje in de tray en ik wist dat het prog me beschermde....

Werkt het nu alleen net zoiets als ad-aware?? Zoiets dat spyware alleen werdijderd zodra het op de pc staat? Of werkt het als een prog dat spyware tegengaat zodat het niet eens de pc binnenkomt ?

plz een antwoord
Lees dit topic ff Windows Defender vraagje ;)
Het werkt trouwens met realtime protection, dus spyware wordt meteen bij het binnenkomen tegengehouden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 02:25 ]

• kami124
Macabre schreef op zondag 19 februari 2006 @ 02:23:

plz een antwoord
ik zelf heb met windows antie spywar beta 1. het tray icoontje direct verborgen gezet. kwil namelijk zelf zo min mogelijk tray icoontjes.

zo heb ik nu bv. 2 tray icoontjes (mmh kvoel een nieuw topic aankomen) die ik niet wegkrijg.

namelijk mijn netwerkkaart. ik heb het afgevinkt dat hij een tray icoontje moet laten zien. maar toch blijft ie een tray icoontje zien dat de verbinding slecht is.

en van m'n 2 raid harde schijven. daar zit zo'n tray icoontje van een mp3 speler als je die connect of usb-stick enz. zodat je het veilig kan verwijderen. ook deze krijg ik niet weg helaas.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:52
Het probleem wat je hebt komt door het feit dat je een nederlandse versie van windows xp gebruikt, hierin zit een groep "gebruikers" i.p.v. "users".

Om hem toch te kunnen installeren moet je het volgende doen:
1. (Start -> Uitvoeren) net localgroup Users /add
als je bovenstaande stappen hebt gevolgt dan moet hij nu zijn geinstalleerd.

Ik heb geen gebruiker User erbij op deze manier.

• kami124
Cave_Boy schreef op zondag 19 februari 2006 @ 10:53:
Het probleem wat je hebt komt door het feit dat je een nederlandse versie van windows xp gebruikt, hierin zit een groep "gebruikers" i.p.v. "users".

Om hem toch te kunnen installeren moet je het volgende doen:
1. (Start -> Uitvoeren) net localgroup Users /add
als je bovenstaande stappen hebt gevolgt dan moet hij nu zijn geinstalleerd.

Ik heb geen gebruiker User erbij op deze manier.
uuhm is deze post niet een beetje overbodig?? en anders dubbelpost?? maarja zal wel aan mij liggen zkr.

[ Voor 6% gewijzigd door kami124 op 19-02-2006 15:40 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Dit is ondertussen eigenlijk in vrijwel elk topic over Windows Defender te vinden. Nog een topic hierover lijkt me niet echt zinnig. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.