Vanmiddag besloot ik even een rondje door Tilburg te lopen om een paar fotootjes te schieten. Was redelijk weer dus lekker even rondlopen. Toen zag ik de Interpolis toren (waarom ben ik vergeten daar een foto van te maken) en besloot ik een poging te wagen of ik bovenin mocht komen. Een lief meisje wou wel met mij meelopen en heeft het gebouw laten zien. Helaas zat er bovenin erg reflecterend glas voor het uitzicht, maar toch een paar redelijke foto's uitgekomen. Niet zozeer qua fotografische kwaliteit maar wel qua uitzicht.
Foto's zijn allemaal clickable naar de fullsize (let op wel 2,5 mb). Ik heb mijn kitlens en de 70-300 gebruikt voor het maken van de pics. Hebben jullie nog tips en aanmerkingen? Ik weet dat de uitzicht foto's niet super zijn maar daarom is het ook een testcase. Wou ze jullie toch niet onthouden.
Foto's zijn allemaal clickable naar de fullsize (let op wel 2,5 mb). Ik heb mijn kitlens en de 70-300 gebruikt voor het maken van de pics. Hebben jullie nog tips en aanmerkingen? Ik weet dat de uitzicht foto's niet super zijn maar daarom is het ook een testcase. Wou ze jullie toch niet onthouden.
[ Voor 3% gewijzigd door janklp op 14-02-2006 23:51 ]