Toon posts:

Digitale schoteltelevisie op je pc

Pagina: 1
Acties:
  • 661 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik wil eigenlijk mijn pc aansluiten op onze schotel (canal digitaal) en heb daarvoor al een PCI kaart gevonden (Technisat Skystar 1-CI met Canaldigitaal CI-module), alleen krijg ik nu mot met mijn ouders, omdat zij beneden de tv hebben staan (en dus de ontvanger) en ik boven de smartcard in mijn pc nodig heb om betaalde zenders te kunnen bekijken.
Nu heb ik her en der wat gelezen over het kopieeren van smartcards:
- http://www.weethet.nl/dutch/smartcard_masterburner.php
- https://www.cardwriter.nl/nl/pi-1674079537.htm?categoryId=83

Weet er iemand hoe je dit moet doen, of dit werkt en niet je smartcard kapot gaat en wat voor apparatuur je voor het kopieeren moet aanschaffen?
De ontvanger heeft een mediaguard twee aansluiting en is nu ongeveer 3 a 4 maanden oud.

Sebas

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-02 23:29
Voor zover ik weet is het kopieëren van smartcards illegaal, dus niet gewenst op GoT.. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:31

The Eagle

I wear my sunglasses at night

DuDePrOdUcTiOnS schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:22:
Voor zover ik weet is het kopieëren van smartcards illegaal, dus niet gewenst op GoT.. :)
Eensch, dat is idd tegen de policy en ik denk dus ook niet dat de TS daarom vraagt.
Ik zou eigenlijk het volgende willen adviseren: koop een dubbele LNB, dan heb je twee aansluitingen en kun je beide tuners afzonderlijk gebruiken. Dan blijft nog steeds het feit dat je voor pay-TV de betreffende decoderkaart nodig hebt. Maar de gewone kanalen kun je gewoon kijken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan doe ik dat.

Sebas

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

dicht dus.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.