Toon posts:

msn account op 2 pc's aanmelden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou thuis een netwerk en de ene pc staat boven en de andere beneden.
Nou wil ik als ik beneden in de huiskamer tv zit te kijken ook mijn messanger prog aan de gang houden.
Is er een manier om op 2 pc's met een zelfde account in te loggen.

remote desktop oid is niet wat ik wil beide pc's hebben een andere functie.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-08 22:06
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk.

Het lijkt me ook lastig als iemand een chat met jou begint. Op welke MSN moet dat dan binnen komen? Op alletwee?
Lijkt me niet haalbaar helaas.

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:36

Technicality

Vliegt rechtsom...

volgens mij wordt je automatisch uitgelogged als je van pc verwisseld, maar komt er wel een pupup waarmee je je opnieuw inlogt. Lijkt me niet dat je dat kan omzeilen, is die popup niet genoeg?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

zelfde account op 2 PC's kan natuurlijk niet, zou flink de mist in gaan mocht je op beide PC's beginnen te chatten. Zelfs met de webmessenger is dit niet mogelijk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Met msn kan je niet met meerdere pc's / msn's tegelijk op 1 account

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:18

NoTimeRemains

I know

ja dat gaat dus niet...
2x inloggen op 1 account gaat zowiezo niet.

* NoTimeRemains fluistert spuit 11 en te laat enz :D

[ Voor 32% gewijzigd door NoTimeRemains op 14-02-2006 17:14 ]

This is the Way.

Verwijderd

Topicstarter
hmm beetje jammer dus weer, je kon wel een 2e msn scherm starten om met een andere account in te loggen maar dit gaat dus niet.
De bedoeling was gewoon zodra er iemand begint te tikken dat het op beide schermen binnenkomt.
Nou dan toch maar kijken of ik een 2e account aan ga maken en iedereen weer toevoegen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

je kan je contactlijst exporteren en in je nieuwe account gewoon importeren. Moeten ze alleen nog even je nieuwe account accepteren en klaar :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-07 07:38
Vind het nog niet eens zo een rare vraag, heb skype hier op 2 pc`s tegelijk (Zelfde account) draaien en krijg gewoon op beide de zelfde berichte binnen.

Mijn antwoorden zie ik netjes ook op pc 2 verschijnen.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08 06:48
Misschien kun je een remote desktop verbinding of een oplossing met radmin, realvnc of noem maar op gebruiken?

Dan neem je gewoon de hele pc van afstand over.

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
nm..

[ Voor 96% gewijzigd door lrietveld op 14-02-2006 17:26 ]

System Specs

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:18

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:11:
Ik heb nou thuis een netwerk en de ene pc staat boven en de andere beneden.
Nou wil ik als ik beneden in de huiskamer tv zit te kijken ook mijn messanger prog aan de gang houden.
Is er een manier om op 2 pc's met een zelfde account in te loggen.

remote desktop oid is niet wat ik wil beide pc's hebben een andere functie.
lezen?

This is the Way.

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-08 16:37
GH45T schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:22:
Misschien kun je een remote desktop verbinding of een oplossing met radmin, realvnc of noem maar op gebruiken?
en ook
Of vpn gebruiken. Beneden inloggen op je computer van boven, en op die manier chatten
Lees ts.

maarja, het lijkt mij eigenlijk wel kunnen. Ik weet dat het met skype kan en ik weet dat het met MSN _erg_ lastig zou zijn.. maar het moet wel kunnen, evt door middel van een servertje dat alles goed in orde maakt.

[ Voor 11% gewijzigd door Kaaswagen op 14-02-2006 17:26 ]

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Verwijderd

off je kan dit doen,
nog een hotmail maken effe zelfde mensen erop zetten en klaar geen gedoe en wel zelfde fun :)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:02
Zelf een msn relay sevrertje of iets dergelijks schrijven, moet kunnen. Maar of het zoveel moeite waard is voor wat het doet...

Roomba E5 te koop

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:32
dit gaat natuurlijk niet werken. een service luitert op een poort em daarbij hoort 1 account op 1 pc. stel het zou wel kunnen, dan blijft je account ingelogd op alle pc's waar je inlogt.

hoe het met dat skype zi weet ik niet, maar dat vindt ik persoonlijk een foute oplossing.
het begint een beetje op een irc kanaal te lijken, wat jij wilt.
maar dat is misschien wel de oplossing, als iemand iets tegen je zegt op het ene account dan je andere account ook toevoegen.

ik weet verder niet wat d bedoeling is van het tegelijk draaien van hetzelfde account. welk voordeel wil je er mee bereiken ?

gewoon aanmelden op de pc waar j op dat moment bent lijkt me het handigst. logfiels en zo worden in elk geval toch ook al "gesplits" over de twee pc's, tenzij je de locatie van d bestanden gewoon gelijk maakt ( op een share op 1 pc zetten)

wat is eigenlijk de reden dat het op beide pc's moet draaien, tegelijk? dat is toch alleen onveilig en verwarrend?

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-08 13:41
Overstappen op Jabber :) Dan is dit allemaal geen probleem. Ten eerste heeft Jabber 'resources', je bent b.v. ingelogd als user@server.com/Laptop en user@server.com/Work mensen die met je chatten kunnen dan berichten sturen naar een specifieke resource. Daarnaast hebben al je resources ook een prioriteit, je Laptop resource heeft b.v. een prioriteit van 9 en je werk iets van 4 ofzo. Als mensen dan iets naar user@server.com stuurt dan gaat dat bericht naar de resource met de hoogste prioriteit (je Laptop in dit geval).

Overigens kan je via Jabber ook inloggen op MSN, op die manier kan je dus idd vanaf 2 machines tegelijkertijd ingelogd zijn op MSN alleen kan iemand aan de andere kant van de lijn niet bepalen naar welke PC het gaat. Nieuwe berichten gaan dan naar je resource met de hoogste prio. Bij gesprekken die jij begint gaat dit wel altijd goed. Nadeel is wel dat je wat vage MSN specifieke features mist, b.v. die vage schuddende windows enzo. Filetransfer en Avatars werken gewoon als je een recente Jabber transport gebruikt met een client die dit ondersteunt.

• pyther
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-07 16:16
volgens mij kan dat wel met "polygamie", staat bij de patch van Mess.be. Geloof niet dat dat illegaal is, correct me if i'm wrong.
kan dus niet 8)

[ Voor 16% gewijzigd door pyther op 14-02-2006 17:52 ]

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:22

krvabo

MATERIALISE!

Mocht je trillian willen overwegen;

Er is een plugin voor trillian 3.x te vinden, genaamd I.M.Everywhere. Dit is een soort webbased msn, die gewoon connect met je trillian over het internet. Je kunt zo gewoon met iedereen praten, en je berichten komen op beide pc's (Ik geloof zelfs wat je zelf zegt).
Het is met een password te beveiligen, en werkt ook op je mobiel :)

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Verwijderd

Topicstarter
op mijn normale pc draai ik trillian. dus daar zit dan een optie in.
Hmm toch maar eens goed doorzoeken lijkt me.

ik word nu al gek van msn met al zijn knopjes erop bah

Verwijderd

Topicstarter
hoe moet je er nou op inloggen, ik heb IM everyware nu draaien maar ben er nog niet achter hoe ik er op moet inloggen.
voor de rest zijn de specs wel wat ik bedoel.

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:22

krvabo

MATERIALISE!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:12:
hoe moet je er nou op inloggen, ik heb IM everyware nu draaien maar ben er nog niet achter hoe ik er op moet inloggen.
voor de rest zijn de specs wel wat ik bedoel.
Je hebt een poort ingevuld (bijv 1234)
Je gaat naar je ip, gevolgd door :1234 (vijvoorbeeld 123.23.12.132:1234 )
Bij ip moet je dus je netwerkip invullen als je alleen over het netwerk wil ( bijv 192.168.0.2:1234 )

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Verwijderd

Topicstarter
super het werkt.
Tnx a lot

computernaam werkt ook ipv ipadres

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 20:29 ]

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:32
j kunt ook gaim gebruiken dat kent ook jammer en msn.

wekl vaag dat jabber dan, als je msn en jabber draait, hoe kun je dan twee keer msn hebben? bij het aanloggen op jabber gooit die toch de verbinding met je eerder gestarte msn dicht?
Pagina: 1