Ik heb een probleempje met mijn database. Ik heb een formulier gemaakt waarop mensen evenementen kunnen invoeren. Het formulier is zo opgebouwd:
Plaats - Keuzelijst - Deze haalt zijn informatie uit de Tabel evenementen, weergave is Plaats + datum
Datum - Keuzelijst - Deze haalt zijn informatie uit de Tabel evenementen, weergave is Datum + plaats
Kenteken - Keuzelijst - Haalt de data uit de tabel Oldtimers uit de kolom Kentekens.
Het probleem zit hem in de 2e keuzelijst Datum. Ik heb hier een keuzelijst, dat werkt alleen hij geeft alleen de plaats neer. Zodra ik die dus kies uit de lijst kan ik ook niet verder omdat ik heb ingevoerd dat er een keuze moet zijn in Datum/tijd. Nu krijg ik alleen die plaats niet meer weg om die te vervangen door een datum.
Als eventueel ook nog de Plaats zichtbaar kan zijn dat zou helemaal mooi zijn.
Ik heb zelf mijn Syllabus AccessXP doorgespit,
Search gebruikt
Access for Dummies
Basiscursus Access
maar niets kon helpen.
Plaats - Keuzelijst - Deze haalt zijn informatie uit de Tabel evenementen, weergave is Plaats + datum
Datum - Keuzelijst - Deze haalt zijn informatie uit de Tabel evenementen, weergave is Datum + plaats
Kenteken - Keuzelijst - Haalt de data uit de tabel Oldtimers uit de kolom Kentekens.
Het probleem zit hem in de 2e keuzelijst Datum. Ik heb hier een keuzelijst, dat werkt alleen hij geeft alleen de plaats neer. Zodra ik die dus kies uit de lijst kan ik ook niet verder omdat ik heb ingevoerd dat er een keuze moet zijn in Datum/tijd. Nu krijg ik alleen die plaats niet meer weg om die te vervangen door een datum.
Als eventueel ook nog de Plaats zichtbaar kan zijn dat zou helemaal mooi zijn.
Ik heb zelf mijn Syllabus AccessXP doorgespit,
Search gebruikt
Access for Dummies
Basiscursus Access
maar niets kon helpen.
You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.