Toon posts:

DVD-harddisk recorder pioneer dvr-530h-s

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een dvdharddisk recorder kopen. Ik wil daar later dan ook een receiver op aansluiten en een 5.1 luidsprekerset. Nou heb ik de pioneer DVR-530H-S gezien bij de mediamarkt voor 499,-

Afbeeldingslocatie: http://www.pioneer.nl/images/products/dvdrecorder/pioneer/dvr530hs_detailpage.jpg

Is dit een goeie? En zijn er verder nog andere suggesties voor deze prijs?
80 Gb mag ook. Ligt er net aan of het goede kwaliteit is.
Ik heb als tv een panasonic 32PX30. Is het daarom misschien handiger om een panasonic dvd recorder er op aan te sluiten? Of maakt dit niet uit?

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 09:10

seninha

god's right foot

Ik heb deze ook en kan je zeggen het is een top apparaat :9~

Kwaliteit is echt uitstekend. Ik zelf heb een digitale kabel decoder er aan hangen (verder gebruik ik die decoder eigenlijk niet , alleen dus om op te nemen.)
Maar als je de kabel normaal gebruikt is het ook goed.

Opnames zijn echt uitstekend. Kijken terwijl die nog bezig is met opnemen werkt ook goed.

Er si trouwens een topic speciaal over deze speler. Zoek dat maar even op.

iRacing Profile Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad gekeken in dat topic. Maar zijn marantz bijvoorbeeld ook niet goed?

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 09:10

seninha

god's right foot

Dat kan ik je niet vertellen. Toen ik en HDD recorder zocht ben ik gaan informeren over Philips, Sony en Pioneer.

Uiteindelijk de Pioneer uitgekozen.

Veral lees je alleen maar goede dingen over.

Heb hem al meer dan 4 maanden en nog steeds erg tevreden. Wordt dagelijk gebruikt zonder enig probleem

iRacing Profile Flickr

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Buiten het feit dat €499 geen scherpe prijs is is het ook een uitlopend model en dus niet meer nieuw leverbaar vanaf Pioneer Nederland. Loop even langs de It's of de Modern in Alphen (je komt er langs als je richting Hoogvliet/Baks loopt vanuit het centrum), die kunnen je nog wel een betere prijsdeal geven, zeker omdat het een uitlopend model betreft.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:20
De goedkoopste DVD/HDD-Recorders die ik ben tegengekomen waren zo'n €300, voor €330 heb je bijvoorbeeld een Philips DVDR 3330 met 160GB hardeschijf. Dus echt goedkoop is €499 niet. Maar dat zal waarschijnlijk liggen in het verschil van kwaliteit.

The devil is in the details.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Deze is volgens mij vanaf 431 euro te krijgen: zie hier

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Dit is een topper. Heb hem zelf direct na de introductie gekocht (ca. half jaar geleden). Ben er zeer tevreden over. Heb er destijds 449 euro voor betaald, maar dat was een introductieaanbieding. Kwaliteit en gebruiksgemak zijn uitmuntend.

Je hoeft geen Panasonic DVD-recorder op je Panasonic-TV aan te sluiten. Dit is gewoon een persoonlijke keuze. Eventueel past de vormgeving beter of kan je met 1 afstandsbediening toe. Panasonic is een goed merk, maar heb geen ervaring met hun DVD-recorders. Blijf wel van de Philips af.

Een tip: neem wel de 160GB versie. Die MB's zijn sneller vol dan je denkt. Daarnaast heeft de 80GB versie geen GuidePlus en dit is een "must-have".

Deze 530H-S is mijn beste (electronica)aankoop sinds jaren.

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt ook waarschijnlijk deze inderdaad. Maar hoeveel uur kan er eigenlijk op een 160 gb?

• Hahn
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:51:
Het wordt ook waarschijnlijk deze inderdaad. Maar hoeveel uur kan er eigenlijk op een 160 gb?
Over het algemeen kan je rekenen op 1 GB per uur volgens mij, dus zo'n 160 uur moet wel kunnen :)

Verwijderd

Topicstarter
En is ie ook goed qua kwaliteit dvd's afspelen. Ik heb een crt panasonic 32PX30 en die heeft een progressive scan heeft de dvd recorder dat ook?

• Hahn
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:57:
En is ie ook goed qua kwaliteit dvd's afspelen. Ik heb een crt panasonic 32PX30 en die heeft een progressive scan heeft de dvd recorder dat ook?
Een beetje zelf zoeken kan geen kwaad hoor. [google=Progressive Scan DVR-530H-S] geeft in ieder geval al meer dan genoeg hits, lijkt er dus wel op dat ie Progressive Scan heeft.

Pagina: 1