Toon posts:

I-Trigue 5600 kabels verlengen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn I-Trigue 5600 ophangen maar de speakerkabels zijn tekort. Het is zo'n jackplug 3,5 mm dus ik had wat verlengkabels gekocht.
Maar nu hebben die snoeren van de I-Trigue een soort 'randje' die over de aansluiting heen moet schuiven en dus blijkt het niet te passen. :(

Iemand een idee waar ik daar verlengkabels voor kan vinden of hoe ik dit op kan lossen? Liefst niet met solderen want dat lukt me echt niet...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 15:45 ]

• Seers
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10-2025
Als ik plaatjes op het internet moet geloven gaat het gewoon om tulpstekkers. Dus je zult iets moeten vinden met de aanduiding cinch, rca of tulp. en dan verloop naar wat je al had natuurlijk.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bij mijn weten werkt Creative idd met CINCH of ook wel tulppluggen. Ga naar de mediamarkt of een andere electroboer en haal een verlengkabel van 5m voor een cd-speler oid. Dat zou moeten passen.

Als je echt de goede kabel wilt, kun je natuurlijk ook even je speakertje meenemen naar de winkel; zo groot zijn die dingen nou ook weer niet ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
The_Eagle schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:05:
Als je echt de goede kabel wilt, kun je natuurlijk ook even je speakertje meenemen naar de winkel; zo groot zijn die dingen nou ook weer niet ;)
Haha, da's waar. Maar ze hangen al... :P Ik ga inderdaad wel even zoeken. Maar alle cinch/tulp kabels die ik vind zijn met 2 of meer aansluitingen. Met slechts 1 aansluiting om te verlengen heb ik nog niet gezien.

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Gemineye

KEFalicious..

die zijn toch zeker wel te vinden hoor.. mijn subwoofer is ook met een dergelijke kabel aangesloten.. En anders kan je misschien wel een composiet kabeltje vinden, die kan je daar vast ook wel voor gebruiken..

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..